Gå til innhold

måtte til jordmor i dag....grønn utflod...og greier

Anbefalte innlegg

Skrevet

er i uke 38

2 cm åpning

moden nedentil

måler 34 fundusmål

legger ikke på meg i hele tatt

vonde kynnere

hode festet langt ned i bekken

grønn utflod som ikke var fostervannslekkasje...

så da er det vel bare å vente å se når det kanskje muligens skal skje noe

men det kan vel gå noen uker ennå

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan nok gå noen uker enno..

sa JM noe om hva den grønne utfloden kom av??

har du ikke lagt på deg i d heletatt eller er du sluttet å legg på deg?

Skrevet

hun sa det var vanlig med grønn utflod når det begynte å modnes. jeg har kastet opp og kaster enda opp, og har kun lagt på meg 4,5 kg og gikk ned 9 de første 3 mnd. så som du skjønner så er jeg glad jeg snart er i mål. nå legger jeg ikke på meg selv, men ongen får det han skal ha. har vært på ul veiing. og alt ser fint ut.

så på en måte gnager han på meg,,,

Skrevet

huff da.. d var ikke bra.. har du kastetopp hele sv.skapet? ha du vært på flere ul målinger? eller skal du på flere?

greit å vite at d er pga modning folk får grønn utflod.. i tilfelle jeg oxo skal få d.. er jo mange som ha skrevet hær at de ha fått d... men få som ha skrevet hva d kom av..

Skrevet

oi... er det av modning det kommer ut gul-grønn utflod?? jeei:-)

slikt gugg kommer utfra meg når jeg har disse sinnsyke stikk-smertene oppe i underlivet... så kanskje det er et tegn på at ting modnes?

Skrevet

ja jeg har vært sengeliggende et meste av svangerskapet for jeg har kastet opp slik. sist jeg var på jobb var to dager i november, etter det var det slutt på selvpiningen....min jordmor sa at sånn stikking.-som også jeg har.-kommer ofte av at barnet presser seg nedover.

selvfølgelig er vi ulike men hos meg er det nok slik.

er man usikker om det bare er utflod som er grønn ,- så bør man sjekke om man lekker fostervann. for det kunne visst være grønne saker ...men hos meg var det heldigvis bare utflod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...