Anonym bruker Skrevet 16. mars 2007 #1 Del Skrevet 16. mars 2007 Må bare klage meg litt, er så inni hampen lei og sliten og spyr snart av alt. Jeg er 22 uker på vei med nr tre og studerer medisin. Dvs ganske hektisk hverdag. Men de siste ukene har bare alt toppet seg skikkelig. Først fikk hele familien oppkastsyke etter tur så da gikk det over en uke uten noe lesing eller mulighet til å gå på forelesninger, så fikk vi influensa dvs like lite lesing og skole i enda en uke, og som om ikke det var nok så havnet eldstemann på sykehus i fem dager og måtte opereres for korsbåndskade ( var skikkelig emosjonelt for en hormonbombe som meg). Nå går han med gips så da måtte mor (jeg) være hjemme med ham i en uke til han klarte å gå skikkelig på krykkene sine altså enda mindre lesing og forelesninger. Nå har det altså gått nesten 6 uker der jeg har falt fullstendig av lasset på skolen og jeg er så sliten inn til margen at jeg bare sitter og gråter om ettermiddagene. Stakkars mannen min må gjøre absolutt alt, jeg har null energi. Åhh er så lei av alt og har bare lyst til å sitte meg på første fly til Hawaii eller et annet solrikt sted uten en eneste eksamen hengende over meg. Dersom jeg hadde vært i jobb ville jeg jo aldri måttet jobbe når jeg er så sliten og etter disse påkjenningene, men som student blir det jo bare enda verre om jeg tar en uke fri for å lade oppigjen. Det får man det bare rett i trynet når det nærmer seg eksamen. Akk akk akk:-( Å var godt å få det ut. Nå reiser jeg til Hawaii( iallefall i tankene:-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8654130-klage-litt/
(Muskat) Skrevet 16. mars 2007 #2 Del Skrevet 16. mars 2007 Da blir jeg med deg!!! He-he. Tenk du; et fly fullt av hormonelle babybomber på vei til Hawaii på rekreasjonstur... Vet ikke om det er en drømmetur eller om det er et skrekkscenario jeg... Men du, du kan jo sykemelde deg selv om du er student? Mulig du vil bli ferdig med studiene så fort som mulig, men det burde ikke gå på bekostning av helsa! Sykemelder du deg, får du endret eventuelle lån i lånekassa, og medisinstudiene stikker ikke av... Uansett, sender deg masse energi, håper det kommer frem! Lykke til:-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8654130-klage-litt/#findComment-8656866
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2007 #3 Del Skrevet 16. mars 2007 Åh tusen takk for positivt energisvar:-) Det hele ligger nok i at jeg har veldig behov for å bli ferdig med studiene, og har ikke lyst til å bli hengende bakpå. Skal heller ikke ha permisjon, det er det mannen min som skal ha, så tror jeg blir litt ekstra sliten av å tenke på det også. Men men du har helt rett i at det ikke bør gå utover helsa og jeg vet jo at studiet ikke forsvinner, men har såååå lyst å bli ferdig nå!!! Jeg får se hva jeg gjør, skal til legen min om en uke så får høre med henne hva hun mener om min helsetilstand for tiden... God helg til deg og alle andre, jeg skal bare ligge på sofaen og gjøre ingen verdens ting(men selvsagt ha en god porsjon dårlig samvittighet for at jeg ikke sitter på lesesalen og nileser sånn som alle mine medstudenter gjør...)he he. Eller så reiser jeg til Hawaii pronto:-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8654130-klage-litt/#findComment-8658779
Mammapudding Skrevet 16. mars 2007 #4 Del Skrevet 16. mars 2007 Uff, jeg føler med deg. Er også student og er sliten og lei av alt arbeidet, spesielt med alt som må tas igjen fordi jeg brukte stort sett hele januar å store deler av februar til å spy! Så jeg tror jeg hiver meg med til Hawaii;) Håper du føler deg bedre snart, bare ikke ha dårlig samvittighet for alt du ikke får gjort, det hjelper ingen! Det er hardt arbeid å gro en baby, og det er det vi må konsentrere oss om nå Sender masse gode tanker:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8654130-klage-litt/#findComment-8658851
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå