Gå til innhold

Endelig så og si kvalmefri, men hva kommer da.....


Mor til en stor og en liten

Anbefalte innlegg

..jo, nå går jeg nesten med konstant sultfølelse. Du vet, sånn som gnager i magen når det er kjeeeempelenge siden du har spist! Det har jeg selv om jeg har spist. Og har jeg spist meg stappe mett, så kan du banne på at sultfølelsen er der ette knapt 1 time eller 1/2 time om jeg er skikelig heldig.Må le jeg ;-)

 

La meg god og mett igårkveld og etter en halvtime var jeg skrubbsulten og hadde lyst på jordbær!!!! Litt sent å få lyst på sånt når klokka er 00.30 og man ikke har jordbær i huset. Så da var det å prøve å få sove med en svært sulten mage og håpe at den ikka var gnagd hull i før morgenen kom :-)

 

Men, jeg skal ikke klage. Bedre å ha det slik enn kvalm og uggen som jeg har vært i 4 uker frem til nå. Er 8+0 idag og kjenner at formen begynner å ta seg opp.

 

Var på innvendig ul igår og fikk se spiren for første gang. Så deilig å se at hjertet banket og alt var som det skulle. Legen sa at når det så bra ut og alt var normalt, så var sjansen for sa svært, svært liten, så jeg kjenner meg mye mer trygg på at det går bra nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

akkurat sånn har jeg det og nå! Kvalmen har gitt seg mye, men nå har jeg og sånn gnagefølelse!! Trøster meg med at det sikkert er normalt, siden jeg ser flere har det sånn! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...