Gå til innhold

Alle gode ting er 3?????

Anbefalte innlegg

Eller er det kanskje på det fjerde det skal skje?!?

Drista meg til en liten billigtest nå i ettermiddag,og den var visst positiv....

Ja ja,må dobbeltsjekke med CB'n min i mårra tidlig,kanskje den andre bare var for gammel eller noe. Dessuten har jeg mista 2 ganger de 2 åra vi har prøvd,så her taes ingen gleder på forskudd,som dere ser...

Men tenkte bare jeg skulle si det da,oppdaterer åssen utfallet av ny test i mårra blir.

Er den positiv også skal jeg slenge om meg med babystøv til hele gjengen!

Puss och Kram

fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8654077-alle-gode-ting-er-3/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åååå, nå får eg helt frysninger her....

Og eg er sååå lettrørt for tiden!!! snufs...

Grattis til dere!!

Krysser alt eg har for testen i morgen!!

Så spennende!!

Nå fortjener dere all flaks i verden, har hatt nok uflaks!

Er dere blitt lovet noen oppfølging når du blir gravid igjen..??

Klemmer i bøtter og spann til deg!!

Annonse

Ååååå Elli-karamelli!!!! Det unner jeg deg virkelig! Å være gravid igjen altså! ;0)

Måtte denne spira bli der inne lengelengelenge (i allefall i 8 mnd til!)

Drister meg til å gratulere, for en (to) strek er jo en (to) strek!

UUUUUUÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ,

HVA SA JEG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Grattis snuppa mi, så utrolig flott tråd å lese på starten av helga.

Sa jeg det ikke, den måneden man ikke prøver så klaffer det....

Jeg er så utrolig glad på dine vegne hvis dette stemmer, og alle gode ting MÅ være 3!!!!!

Nå skal jeg smile for deg hele kvelden!

Verdens største klem fra meg til deg, krysser fingrene for at testen i morgen viser det samme.

Dette skal være din tur vennen min!

Tusen takk,dere! Dere "gamle" ser at det ikke er samme jubelhyl her som forrige gang,klok av skade! Jeg bare later som ingenting,og fortsetter som jeg har gjort de siste månedene,så får skjebnen avgjøre...

MaybeMe,jeg sendte deg en liten b-post istad,men ser du ikke er pålogga lengre :-)

Prøver meg på litt utdeling av babystøv,men husk at det kan være defekt da! ****************************************************************************************************************************************************************************************************************** :-)

Annonse

Søte dere er,gò-jentene:-)

Tok en ny test for et par timer siden,den var kjempepositiv den også,så da er det vel kanskje sant da!? Skitt! Og så i den måneden jeg med vilje unngikk EL! Har hatt sex 3 ganger bare denna måneden,på dag 11,12 og 19,så må vel være den siste da som gjorde det! Har vanligvis EL på dag 17,så trodde den var over.... (tenkte å vente til i mai med å prøve,pga skolen og sånn) Ja ja,jeg holder en fot her inn enda,prøver å ikke tenke at jeg er gravid,så blir det ikke så ille om det skulle gå galt igjen!

Sender uansett MASSE babystøv til alle som vil ha her inne! ***************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************** :-)

GRATULERER SÅ MASSE;)

håper jeg kommer etter deg,skal teste i morgen.....skulle hatt tr mandag 12.3......men har ikke turt og teste.......suger til meg babystøv.....vi er veldig likt på vei da,hvis jeg er gravid nå,da har jeg termin 21 november....

Gratulerer! Å dette fortjener du så mye! :))))

Skjønner at du ikke slipper jubelen løs, det ville jeg også vært forsiktig med, men man MÅ jo starte med å BLI gravid da! Ellers har man ingen sjans, så det første hinderet er forsert! GO-ELLI!

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...