Gå til innhold

Lille Fredrik er kommet til verden.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så kom lille Fredrik til verden i en rasende fart med KS på onsdag hele 9 uker før tiden. Jeg fikk svangerskapsforgiftning av variasjonen HELP, så det gikk plutselig veldig fort. Fredrik var 1580 gram og 40 cm lang. Han er for oss bitteliten ja... Ligger i pustemaskin nå for å få litt hjelp med pustingen sin så han ikke skal bli så sliten. Han er en nydelig liten pjokk med lyst hår og sin far sin munn : ) Vi er så stolte av han!! Legger ut bilder når de er klare. Lykke til alle som venter!! Det er helt fantastisk å være mor!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulere:) For et fint navn dere har valgt:) Vi skal og kalle gutten vår Fredrik:)

Skrevet

Gratulerer så mye med den lille gutten! Håper alt går bra fremover og at dere snart får ham hjem :0)

Skrevet

Ja Fredrik er et fint navn : ) Vi er så stolte av han! Takk for koselig hilsen! Lykke til med fødsel og forberedelser!!

Skrevet

Tusen takk for koselig hilsen!! Snart din tur!! Lykke til og kos deg med forberedelsene. Jeg føler jeg har litt å ta igjen... Hehe! Han blir nok liggende litt på Barneklinikken, men jeg holder meg i nærheten....

Skrevet

Gratulerer sååå masse. jeg har termin 16 mai. gleder meg til å se bilder av han, med tanken på at vår er like liten som fredrik er nå =) Masse lykke til videre, =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...