gosnut Skrevet 16. mars 2007 #1 Skrevet 16. mars 2007 Så kom lille Fredrik til verden i en rasende fart med KS på onsdag hele 9 uker før tiden. Jeg fikk svangerskapsforgiftning av variasjonen HELP, så det gikk plutselig veldig fort. Fredrik var 1580 gram og 40 cm lang. Han er for oss bitteliten ja... Ligger i pustemaskin nå for å få litt hjelp med pustingen sin så han ikke skal bli så sliten. Han er en nydelig liten pjokk med lyst hår og sin far sin munn : ) Vi er så stolte av han!! Legger ut bilder når de er klare. Lykke til alle som venter!! Det er helt fantastisk å være mor!!
ღ♥LilleKula&Fredrikღ♥ Skrevet 16. mars 2007 #2 Skrevet 16. mars 2007 Gratulere:) For et fint navn dere har valgt:) Vi skal og kalle gutten vår Fredrik:)
Gjest Skrevet 16. mars 2007 #3 Skrevet 16. mars 2007 Gratulerer så mye med den lille gutten! Håper alt går bra fremover og at dere snart får ham hjem :0)
gosnut Skrevet 16. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. mars 2007 Ja Fredrik er et fint navn : ) Vi er så stolte av han! Takk for koselig hilsen! Lykke til med fødsel og forberedelser!!
gosnut Skrevet 16. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. mars 2007 Tusen takk for koselig hilsen!! Snart din tur!! Lykke til og kos deg med forberedelsene. Jeg føler jeg har litt å ta igjen... Hehe! Han blir nok liggende litt på Barneklinikken, men jeg holder meg i nærheten....
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 16. mars 2007 #6 Skrevet 16. mars 2007 Gratulerer sååå masse. jeg har termin 16 mai. gleder meg til å se bilder av han, med tanken på at vår er like liten som fredrik er nå =) Masse lykke til videre, =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå