Gå til innhold

Da har vi vært på barnepoliklinikken....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lykke til på barneploiklinikken til uka.

Jeg skjønte hva du mente med natttruser, noen skal være så pirkete...

(jeg skrev jo en gang at hun hadde hatt 6 tørre dager i stedet for NETTER, og det måtte kommenteres og...hehehe)

Motivasjon er en veldig viktig faktor. Det gikk opp et lys for jenta mi når vi oppdaget at de dagene hun hadde tisset 3 ganger var hun våt dagen etter, og hvis hun tiset 4 ganger var hun tørr (stort sett da). Før det var det vanskelig å få henne til å tisse oftere. Det var skikkelig "gulrot" for henne, og heldigvis var det nok mye det (tissevanene altså) som skulle til for hennes del.

Håper dere finner et opplegg sammen med barnelegen som virker for dere. Hadde vært fint å høre hvordan det går, send PM om du ikke vil skrive her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ikke noen mener det vondt med å spørre om nattruser er bleier egentlig. Det er mer at mange jo kanskje ønsker at det skal komme en et trusealternativ som ikke er "fullt" en bleie om dere forstår. At man ønsker at barna skal kunne bruke noe annet enn vanlige bleier som mange kanskje syns er litt leit å måtte sove med. Vet ikke, bare en tanke jeg har....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...