Gå til innhold

endelig ny tittel igjen=))))))..langt..ble vist litt her...hehe...

Anbefalte innlegg

da kan jeg kall meg selv fødeklar da jo=)!!! trodde aldri den dagen skulle komme. Men nå er den her. Jeg har hele tia drømt i svangerskapet mitt at han skal komme i midten av mars, altså rundt 15 - 16 mars, men 16 er i dag og virker ikke som det skal skje noe her. Hodet festa seg i uke 32 og sist jeg var hos legen så lå han langt ned i bekkenet og veldig klar til å komme ut. altså er ungen og jeg klar, men ikke kroppen min tydeligvis..

så jeg sitter bare her og venter på at noe skal skje, familien maser og jeg maser, men neida..kroppen liker bare og lure meg med en stor og kraftig kynne i løpet av dagen også gir det seg etter den ene..typisk!! Møkka lure kroppen...gjør meg bare ennå mere ivrig. Men så er jeg ille til å "føle" etter at noe skal skje også da..hihi

skal til legen til mandag, for å høre om igangsettelse, men tror nok ikke jeg kommer noen vei og kommer nok heller ikke til å begynne å krangle meg til det heller. Men hun skal nok få finne ut om slimproppen min ikke r der lenger, for jeg tror jeg faktisk mistet den i januar. og det kan jo ikke være særlig bra når jeg har streptokokker b. Har hørt at du da gjerne blir satt i gang eller noe for at ikke ungen skal bli smitta i livmora, men ikke vet jeg.

Magen er i allefall bare i veien, og jeg har kjempe vondt i hoftene og bekkene, presser og dunker og romler og står på inni her..

har bakt kake i dag da=) den er ikke spesielt god, men deigen er helt nydelig..jummy=)

har til og md klart og vaske begge bada=) helt utrolig, tenkte kanskje jeg skulle prøve meg på støvsuge også.

i det siste har jeg hatt utrolig vondt i venstre armen. Helt sinnsykt smerte, spesielt på natta, men jeg klarer og leve med smerte jeg. Er jo vant til og ha intense smerter og kraftige sykdommer sånn i ca 3 mnd av gangen. Råeste er vel at jeg faktisk har hatt kyssesyken 2 ganger og at jeg aldri blir kvitt den.. litt morsomt å tenke på i og med u egentlig bare kan ha den 1 gang...men neida...ikke meg...men jeg ser lyst på livet jeg.

satt å så på dr.phil i stad..stakkars barn som har foreldre som nekter dem skole. er jo der man lærer det sosiale. hjelper jo ikke å være bok smart, når man ikke klarer og være sosial spør du meg. Og selvfølgelig sier ungen din ja til å være hjemme! unger tenker jo ikke på at de faktisk lærer og kjenne seg selv der. foreldre har utrolig makt over sine små...

nå gleder jeg meg til å dra å shoppe klær. men først må jeg jo trene vekk magen. klart å legge på meg 16- 17 kg i dette svangerskapet. lurer på hvor de ligger henn, for jeg har kun mage. tynn ellers. Jeg hadde gleda meg til å få litt lår og rumpe, men her er alt som før. til og med puppene er som før....jeje...ble litt det her...

kællen sitter nede å spiller xbox 360. han skulle egentlig spille med en kompis av seg, men han satt fast i sin dames harde tøyler. ho satt vist hjemme kun på trass. og sa at han måtte passa ungen de nettop har fått, hun har trua med å hive han ut ca 5 ganger sia de fikk ungen sin i februar. helt utrolig. han jobber jo mye, men man må jo det i norge for å ha noe leve av. er jo så sinnsykt dyrt alt sammen. Men det er jo greit å gi hverandre litt frihet.. sånn at de får vært litt for seg selv=) glad vi har hus med tre etg jeg da. Kan han sitte nede i kjelleren med det " fancylancie" kino annlegget sitt, så sitter jeg her på bim i midterste og tv på i øverste på fulle mugger. Jeg må jo høre hva som er på. sånn at jeg tilfelle må løpe opp å se=)

merker jeg er i usedvanlig godt humør i dag=) men nå tror jeg kanskje jeg skal gi meg med å skrive. viss det i det hele tatt er noen som gidder å lese dette, så skal de få lov å slippe nå..hihi

tudelidu

Fortsetter under...

He, he, må nå si at jeg syns det innlegget ditt var artig å lese, jeg:) fint å høre hvordan "alle andre" har det om dagen... Er ikke så mu som skjer i livet når jeg er 80% sykemeldt, så suger til meg alt og alle;p

Har ikke termin før 28 jeg da, så får vel ikke lov til å bli utålmodig enda, selvom jeg aner noe olming av utålmodighet;p Vil jo bare hilse på og bli kjent med h*n:)

Lykke til videre, og så får vi håpe dere slipper å vente så uendelig mye lenger!

man har jo lov til å bli lei selv om det er lenge til termin. Jeg var nesten lei før jeg begynte jeg, men det er jo fordi jeg har sleti veldig med sykdom i dette hersens svangerskapet.

så fint at du likte det du leste, alltid vært glad i å skrive se....

lykke til=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...