Misa+spire i magen<3 Skrevet 16. mars 2007 #1 Skrevet 16. mars 2007 hvordan kjennes de ut? Kan noen forklare meg? Har gått med ordentlig mensvondt helt nederst og litt i ryggen samt noen tak siden kl 10.30 nå.. Begynner å lure på om noe er på gang
Baila Skrevet 16. mars 2007 #2 Skrevet 16. mars 2007 Hei! Nå trur eg at mine rier har begynt. Eg begynte med sterke menssmerter kl 8, etterfølgt av litt væske, deretter blod, også kom slimproppen. Kl 12 ble det ganske smertefulle tak, som kjennes i hele underlivet og rygg. Har problemer med å sitte/ligge i ro, når det holder på. Men så varer dei bare i 20-30sek. og kommer hver 5-10 min. Så det er bare begynnelsen, men vondt nok for min del. Det kan godt ver at du har begynt, Kommer dine regelmessig? Er det andre tegn som tyder på at noe er i gang? Spennande.
Misa+spire i magen<3 Skrevet 16. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. mars 2007 Nei, de er ikke så veldig regelmessige. Jeg syns ting skjer så tregt hvis det er rier.. Jeg får bare lyst til å stå på gulvet å hoppe for å få framgang, men det er noe hvertfall. Fordi mens smertene er veldig kraftige til tider.. Men jeg merker ikke noe blod eller noe.. Bare hvit klumpete utflod(?!)
TrineK83 Skrevet 16. mars 2007 #4 Skrevet 16. mars 2007 Baila; Har du kontaktet fødeavdelinga? Jeg har fått beskjed om at jeg må ta kontakt hvis jeg blør (sånn som deg!) hvis vannet går eller når det er 5 min mellom riene. Så kanskje du skal ta kontakt. Tror det er større fare for infeksjon når vannet går eller når man blør, derfør bør man ta kontakt. Lykke til til dere begge iallfall :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå