Gå til innhold

vil ennå ikke ha skive


gullungene 01 og 06

Anbefalte innlegg

hei. skrev for en stund siden at min lille ikke ville ha skive, prøvde ikke på et par uker, men har begynnt og prøve litt nå å han bare brekker seg med en gang han får en bit i munnen brekker han seg til jeg tar den ut eller han kaster den opp. sånn er det med hjemmelaget middag også. eneste han spiser uten og brekke seg er hipp sin mat.

men han kan spise jødekaker og marie kjeks uten og brekke seg og det er hvertfall klumper.

spiser alle andre skive nå?

han begynner og bli lei grøt og, får det 3 gaanger i døgnet da.( vil helst ikke ha melk)

hva kan jeg gi han til lunsj uten grøt. spiser et beger frukt også. vil ikke ha banan/eple.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme her også, men min elsker grøt og drikker gjerne mme. Sliter med å få i han noe med biter i, tar gjerne imot tips om hvordan det er mulig å få i gullet brødskive!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Simen likte det heller ikke til å begynne med, men har begynt å smøre masse fruktpure på. Da blir det nam nam:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samme her. nekter brødskive, tar også i mot råd. kanskje prøve med fruktpure. men spiser godt ellers. så er vel ikke noe å stresse med+

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Benjamin vil heller ikke ha skiver. Prøvde en gang ute, og da spiste han noen biter. Jeg prøve i dag igjen full av mot, og han kastet opp etter en bit.

Helsesøster sier jeg bare må vente litt. Han er ikke moden for brød ennå. Han elsker grøt, og vil ikke ha middag. Så jeg fikk beskjed om å prøve 3 måltider med grøt til dagen. Nå har han to med grøt og ca 2 flasker mme (220ml pr flaske) i døgnet. Har funnet en middagsmat han liker, og det er grønnsaker med kalkun. Han elsker det ikke, men det går ned litt etter litt hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er det her også! Hun brekker seg av ei smule brød, det samme av banan. Samtidig begynner hun å bli litt lei grøt, men er i tillegg kresen på typer grøt. Tenkte jeg skulle prøve hjemmelagd grøt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...