Gå til innhold

Juni: Mathias*22.06.06* Haha, fint stykke i avisa dag :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hihi...sitter på jobben og leste dette innlegget...lo HØYT da jeg leste første setning!! usj...var kunder rett utenfor! flaut!!!:( hihi!

altså...mitt navn er ikke i nærheten av Mathisen!!! ærlig talt:) hun kjenner meg jo...så tror ikke det er hun som har gjort rett skrivingen...men i alle dager sååå mye feil det var i artikkelen!:)

Nærbilde med STOOOOOR N er IKKE å overdrive!! herregud er det mulig! og nei...du behøver ikke være høflig å si det ble bra bilde:) hihi...horribelt er ordet!!! usj usj usj...:(

Hehe, ja en del feil i artikkelen ja.

Forresten er det mathias din som Mathias min leker med på bildet? Ser liksom ikke helt, trodde egentlig han satt ved deg jeg.

Tenk å skrive feil etternavn da, fyyy hehe

Og joda, bildet var fint det :) "Søt jente" sa mamma når hun så det :)

nei det er ikke mathias som leker med mathias :-D hihi...stakkar jente...det må ha gått litt rundt for henne der på babykafe`en...så mye feil da:) etternavnet mitt er veldig originalt og skrives alltid feil når avisa er "etter meg" (uff...det hørtes dumt ut, men har uheldigvis havnet i avisen en rekke ganger i jobb sammenheng og med fotballen) MEN sååå feil at det rett og slett ikke er i nærheten av mitt (mine) etternavn har jeg aldri opplevd...måtte le:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...