Gå til innhold

Juni: Mathias*22.06.06* Haha, fint stykke i avisa dag :)


Anonym8579

Anbefalte innlegg

Ja det må jeg si, vi tar oss godt t i svisa, haha :) Måtte bare le av dette:

 

"Sier Ida **** og kommer Mathias Leander til unsetning"

 

Jaja... Ble ikke såå ille da ;) og ditt nærbilde (med stor N) ble jo fint også jo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den første setningen ble jo bra ehh..

 

Ja det må jeg si, vi tar oss godt ut i avisa, haha :) Måtte bare le av dette:

 

Slik skulle det være :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi...sitter på jobben og leste dette innlegget...lo HØYT da jeg leste første setning!! usj...var kunder rett utenfor! flaut!!!:( hihi!

 

altså...mitt navn er ikke i nærheten av Mathisen!!! ærlig talt:) hun kjenner meg jo...så tror ikke det er hun som har gjort rett skrivingen...men i alle dager sååå mye feil det var i artikkelen!:)

 

Nærbilde med STOOOOOR N er IKKE å overdrive!! herregud er det mulig! og nei...du behøver ikke være høflig å si det ble bra bilde:) hihi...horribelt er ordet!!! usj usj usj...:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja en del feil i artikkelen ja.

 

Forresten er det mathias din som Mathias min leker med på bildet? Ser liksom ikke helt, trodde egentlig han satt ved deg jeg.

 

Tenk å skrive feil etternavn da, fyyy hehe

 

Og joda, bildet var fint det :) "Søt jente" sa mamma når hun så det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei det er ikke mathias som leker med mathias :-D hihi...stakkar jente...det må ha gått litt rundt for henne der på babykafe`en...så mye feil da:) etternavnet mitt er veldig originalt og skrives alltid feil når avisa er "etter meg" (uff...det hørtes dumt ut, men har uheldigvis havnet i avisen en rekke ganger i jobb sammenheng og med fotballen) MEN sååå feil at det rett og slett ikke er i nærheten av mitt (mine) etternavn har jeg aldri opplevd...måtte le:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg håpet hun skulle ta et av de andre bildene. ikke med meg og Sara som stort bilde. Håper det blir leeeenge til neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...