Gå til innhold

Vanskelig å vere tenåringsmor:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder på og klikke avogtil:)

Det er så urimelig påstander ho kommer med at eg blir sprø!!!!

Oppfører seg som dronningen av saba.....

Eg kjører og henter,følger ho opp med diverse fritids aktiviteter, legger ting til rette for at ho skal få vere med venner og andre ting...

Takken blir kjeft for at eg f.eks stoppa bilen i en dam*** en dag eg hentet ho:: stakkars ho kunne blitt våt!!!!!!!! sånn er det hele tiden...

Må samtidig si at ho er verdens beste jente og altså..

Men ho kan provosere sånn til de grader!

Dagens klage innlegg:) Sorry men måtte få ut litt frustrasjon..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei

nå er det ikke lett å være mor til tenåring eller det å være tenåring.

jeg er heller ikke mor til en tenåring,men blir det om noen år.

men jeg har allikevel mine meninger om ting. :)

jeg har selv en kusine som er 13 år, å hun behandler sine foreldre helt urimelig.

å jeg blir rett og slett sint på henne.

for snakk om å være utakknemlig dritunge.

å vettu hva, jeg hadde ikke funnet meg i å bli behandlet slik du jgjør.

hun begynner også å bli såpass stor at hun kan vel ta vare på seg selv?

det vill si at hun kan vel selv sørge for at hun kommer fram og tilbake fra skolen?¨

komme seg selv til sine fritids aktiviteter?

uansett om hun er verdens søteste jente,så skal du ikke finne deg i at hun snakker ned til deg.

jeg mener at det viktigste vi som foreldre kan lære våre barn, er å forberede dem på "det virkelige liv".

hvordan de skal behandle andre mennesker og hvordan de selv skal behandles.

men jeg gruer meg selv til når mine jenter blir tenåring.

:)

Skrevet

Jeg undrer meg på om jeg er litt forskånet jeg, min 13 åring er helt topp! Grei og hjelpsom, føler derfor at det er helt greit å kjøre rundt på ham. Men det er kanskje enklere med gutter enn jenter i denne alderen? og som i alle aldre, barn er forskjelige :-)

Skrevet

Har ikke tenåringer selv enda, men av erfaring er jeg bra sikker på at jenter er MYE verre enn gutter. Jeg er eldst i en søskenflokk på 4. (bare jenter) Har visstnok ikke vært lett. Min mann har en bror, og de har vært superenkle. Har jobba litt med unger i 13-16 årsalderen også, og guttene er så mye enklere.

Datteren min på 9 oppfører seg som en tenåring nå alt. Hjelpe meg når hun blir eldre.....

Skrevet

Har ei som blir tretten nå... Skal love deg der går noen kuler varmt her.... Blir gal. Hun er så berte at jeg får dilla.... Liker å tro hun er noen år eldre... Hun prater ikke lenger heller... Bare roper.... Er i konstant selvforsvar.... Går vel over, men akkurat nå er jeg så sliten at vi krangler hele tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...