Gå til innhold

Sover så lite på dagtid....


Lillypia

Anbefalte innlegg

Hvor mye sover deres barn på dagen? Anine sover som regel 0.5-1t en liten stund etter hun har stått opp. Deretter går vi som regel tur 1.5time etter denne hvilen. Da sover hun fra 1-3t. og så har hun kanskje noen små 0.5t-1t sovestunder utover, men hun kan gjerne være våken 3-4timer i strekk. Hun tar ikke natta før sent....ca.23. Og så skal det så lite til å "ødelegge" dagene hennes også. Hvis vi gjør noe annet en dag ødelegges søvn-mønsteret med en gang. I går sov hun kanskje 4timer tilsammen mellom 09-23.Sover fint om natten......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

her soves det mindre enn det. har ca 3 lurer på toppen en halvtime om dagen. Er ikke hver dag vi triller men da blir det vell ca 1 time der. hun våkner med en gang vogna stopper .om natta soves det fra 21 til 7-8 om morran.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om min sover litt for MYE faktisk, for han sover bare korte økter på natta, ingen lengre strekk enn det første på ca 4-5 timer.

Våkner som regel kl. 7, og legges 19-20 og imellom der er han bare våken 5-6 timer i 1-times-bolker.

Så han sover vel ca 18 timer i døgnet, tror det er litt i overkant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sover alt fra 30 min til 3 timer på formiddagen. Så har hun en ørliten blund hvis vi går tur, og også en lang ettermiddagslur på 2-3 timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingeborg sover ca. en halvtime på morgenen/formiddagen, så en lang lur på mellom 3 og 4 timer på dagen, og så er hun stort sett våken til hun legger seg rundt klokka 20. Da står vi opp ca. 07.30. Varierer vel litt, kanskje, hvor mye de trenger..? Det skal nevnes at Ingeborg sover veldig godt på natta, da. (Og hipp, hipp, hurra og "bank-i-bordet" for det..!;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Anine sover mye jeg da!

 

Erik sover maks to timer i løpet av en hel dag. Han sover så lett og våkner av ingenting. Han sover hvis jeg går tur, men våkner bare jeg stopper for å knyte skoen!

 

Til gjengjeld sover han hele natten, ofte uten matpause.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...