Gå til innhold

Fare for senabort??

Phiphi

Anbefalte innlegg

Jeg leste akkurat på nettet av en doktor at følelsen av nedtrykk og økt utflod ofte var tegn på senabort!

Herregud nå ble jeg redd! Skal sjekke livmorhalsen på mandag, men allikevel... er det virkelig så dårlig og unormalt tegn med nedtrykk/tyngdefornemmelse i uke 18?

Jeg har fått masse ekstra utflod i de siste dagene også..bare pipler ut (unnskyld ekkel detalj...) men nå ble jeg skikkelig redd!

PS.

Nedtrykk-følelsen kan også forklares som at blæra er stor og full og tung, men det hjelper ikke gå å tisse..

MASSE takk til alle som har tid til å svare (vet jeg er hysterisk om dagen...men senabort? Det var jo drøyt skummelt..)

Fortsetter under...

Ikke kjekt å lese slikt når en er gravid. Men tror du kan slappe helt av. Har også hatt en nedtykk følese siden uke 16-17. Har følt noen ganger at jeg har UVI, då eg har følt trang til å gå på wc uten at det kom noe men ennå ikke hatt det. Har skjekket livmorhalsen hver gang og den er lukket og fin, den minker litt men det er "normalt"

Vist du går å tenker mye på dette vil eg anbefale deg og kontakte føden/legen for å få det sjekket i dag. Er vanskelig/ tungt å gå å tenke på dette hele helgen for deg vist du er usikker og redd. Jeg ville iallefall gjort det.

Lykke til ! det går nok bra:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...