Anonym bruker Skrevet 16. mars 2007 #1 Del Skrevet 16. mars 2007 tenker på at de nå er rundt 8 mnd ,hva slags leker er interessant for de? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamsen te Amalie Skrevet 16. mars 2007 #2 Del Skrevet 16. mars 2007 Min datter er veldi glad i leker med lyd og musikk i. Leker hvor hu kan trykke på så lager det lyder..dt syntes hun er moro og leke med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirakeljenta08 Skrevet 16. mars 2007 #3 Del Skrevet 16. mars 2007 samme som mamsen te amalie. også skal han undersøke hele huset. han krabber veldig mye og veldig fort. også syns det er moro at jeg ligger på golvet å leker med han, synger og leser bok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetussa Skrevet 16. mars 2007 #4 Del Skrevet 16. mars 2007 Ingrid er glad i leker med lyd, og "pusleleiker", de leikene hun ikke har "knekt koden på"/skjønt er de mest interessante, de hun skjønner hvordan fungerer, blir hun lei. I dag har jeg kjøpt en firkant som er kombinert kuleramme, putteboks, ting til å snurre rundt i og metalltråder med figurer som kan dras langs den på sida - du skjønte sikkert ingenting av den forklaringa! .-) Ellers leser vi mye, dvs titter i bildebøker. Hun blar selv, og er veldig interessert. Stopper opp og smiler og ler ved enkelte av de samme bildene! Slikkepotten er pop siden hun klør så i gommen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Draw82 m.2 små jenter og spire Skrevet 16. mars 2007 #5 Del Skrevet 16. mars 2007 Jenta her er ikke intressert i leker nå mer:( Nå krabber hun rundt og skal klatre overalt og gjöre meg gal siden hun ikke vil leke pent på golvet med de fine lekene og bamsene. Vet ikke helt hva slags leker jeg skal kjöpe for å få henne til å faktisk LEKE og ikke bare intresere seg i å klatre på tvbordet og kommoder.. Hun kan ikke sitte selv enda så da kan jeg jo ikke kjöpe sånn liten lekebil eller gyngehest ting.. Noen forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirakeljenta08 Skrevet 16. mars 2007 #6 Del Skrevet 16. mars 2007 kjenner meg veldig igjen med draw fikk pia si. han min er over hele huset. ikke stort fred å få. men moro er det altså men kan ta en femminutt å ro ned av til. hadde vært godt he he Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juli-mor Skrevet 16. mars 2007 #7 Del Skrevet 16. mars 2007 Det aller morsomste synes hun er å leke med mammaen og pappen sin. Borte - tittei er fremdeles en favoritt. Så synger og danser vi endel. Ellers er hun veldig glad i Fisher price learning home og toget sitt. Og babyranglende er fremdeles flittig i bruk. Hun krabber rundt og spiser på og undersøker alt. Tror hun synes alt er fasinerende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Draw82 m.2 små jenter og spire Skrevet 16. mars 2007 #8 Del Skrevet 16. mars 2007 Ja ville värt fint, går jo ikke et minutt uten at hun roper/gråter ,hun kan klatre men hun kommer seg ikke ned på alle fire igjen så da er det roping til mamma kommer og legger henne ned på golv, også er det opp igjen..og slik går det hele tiden. Men er jo stolt av henne,ho e jo så flink og söt der ho står å vil trykk på tv'n hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirakeljenta08 Skrevet 16. mars 2007 #9 Del Skrevet 16. mars 2007 ja da er hun flink. min hn kommer seg greit ned og han reiser seg i tilegg. min også vil bare være med mamma. kommer etetr hvor jeg går. også er vannskåla til hunden morsom. da ler han godt he h Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tiny Skrevet 16. mars 2007 #10 Del Skrevet 16. mars 2007 Må nok si at jeg er den mest populære leken hennes nå ja Mamma er nemlig et supert klatresativ Ellers er en ball ganske morsom og ikke minst pianoet som lager mange forskjellig lyder (sånn med piano+mange andre kanpper på). Lydleker er populære og aviser, mobilen min.. Stort sett alt hun ikke får lov til å leke med VIL hun ha.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivetErEnLek Skrevet 16. mars 2007 #11 Del Skrevet 16. mars 2007 Er ikke så mange leker som er så spennende her om dagen heller. Men vi har kjøpt en slags "gåstativ" hvor fronten er putteboks og det er knapper å trykke på som lager lyd av ymse slag. Denne er spennende, sikkert fordi den er litt utfordrende og hun enda ikke mestrer alt på den. Opplever at barn ofte liker leker som de må streve litt med å få til, men ikke for mye, de skal ha mulighet til mestring. Gjelder på en måte å legge seg litt over "flytsonen". Ellers er det jo alle de andre tingene i huset som frister. Åpnes skuffer og skaper er kjempegøy, gjemme seg bak gardiner for så å komme frem og rope titt-titt (ti ti) gjør at hun ler så hun ofte detter overende. Kjeler, sleiver, ledninger, stero/tv osv er store fristelser. Men det er jo ikke rart da. Disse små driver hele tiden på å forske, å finne ut av hvordan verden henger sammen og da er det jo helt naturlig at de er mye mer interessert i de tingene som omgir dem i hverdagen og som vi tar i bruk enn de meningsløse tingene vi kjøper til dem i spennende farger i håp om at de skal være morsomme.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå