mamafrika Skrevet 16. mars 2007 #1 Skrevet 16. mars 2007 hei, jeg lurer på om noen vet om det er normalt å ha løs mage/delvis diare når det nærmer seg fødsel?? Har en drøy uke igjen til temin og har i det siste hatt mye løs mage og innimellom diare. Jeg er vanligvis en som har nokså treg mage og har slitt med det i graviditeten. Derfor er det litt uvant. Må innrømme at det er ganske deilig også egentlig...bare det ikke betyr at noe er galt?
berga Skrevet 16. mars 2007 #2 Skrevet 16. mars 2007 Ganske vanlig, har det slik jeg også. Har ikke hatt treg mage i svangerskapet forsovidt. Hos ei vennine starta fødselen med sikkelig diare. Grei måte å "tømme seg" før fødselen
mill@jenta Fødte Lucas 7/6 Skrevet 16. mars 2007 #3 Skrevet 16. mars 2007 Jo, det er absolutt vanlig å ha diare når det nærmer seg, ganske naturlig funksjon egentlig, greit å få tømt tarmene først da! Mange som har dette noen få dager før.. Lykke til da!!
mamafrika Skrevet 16. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. mars 2007 det var da godt å vite at det er normalt! Takk for svar. men samtidig fikk jeg skikkelig sommerfugler i magen når dere sier at dette kan være tegn på at det bare er noen DAGER igjen....!!! !!!!!!!!! blir jo plutselig såååå virkelig....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå