Modesty Blaise Skrevet 16. mars 2007 #1 Skrevet 16. mars 2007 Hadde smerter og blødninger i går og ringte gynekologisk i dag for å få ta en sjekk. Var på UL tirsdag da jeg oppdaget blødninger og da var alt fint. Hjertet dunket. Men i dag var det over. Jeg skal legges inn til utskraping nå halv fire. Trist. Min kjære er i USA og jeg er alene hjemme. Føler meg fryktelig trist. Lykke til til alle som er her! Vi sees snart.
Noddy78, en av hver! Skrevet 16. mars 2007 #2 Skrevet 16. mars 2007 Huff stakkars! Håper du har en venninde eller familie som kan komme å være sammen med deg og støtte deg nå? Ta godt vare på deg selv nå og så håper jeg vi ser deg her igjen så snart du føler deg klar! Trøsteklem**
Gjest Skrevet 16. mars 2007 #3 Skrevet 16. mars 2007 Hei Aurora! Huff, ingen god opplevelse. Selv har jeg hatt 2 SA på tidligere tidspunkt.Nå har jeg kommet til 5+6. Leit at din kjære ikke er hjemme nå, får håpe du har noen andre som står deg nær i nærheten. Ja, vi får håpe at du dukker opp snart igjen.
Erisa* Skrevet 16. mars 2007 #4 Skrevet 16. mars 2007 Å nei, så trist for deg! Det må være tøft for deg å være alene nå, håper du har noen andre å støtte deg til! Skal tenke på deg i helga..
Ginger-mor Skrevet 16. mars 2007 #5 Skrevet 16. mars 2007 Uff, så dumt at du er alene på en dag som dette! Lykke til på utskrapning i etterpå. Håper det går bra. Mange trøsteklemmer til deg, så ses vi nok veldig snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå