Gå til innhold

Pigment flekker??normalt??

Anbefalte innlegg

Skrevet

ser eg har ett par stk på begge armene?noen som har fått det å mistenkt graviditet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt dytt

Skrevet

ingen som vet ?

Skrevet

Det er ikke uvanlig å få pigmentflekker når man er gravid, men det er ganske vanlig å få det når man ikke er gravis også....

Skrevet

jeg har aldri hatt det før.hmm.men merket det idag på armene.en uke til mens ca,hatt stikking i underlivet mandag.tir,ons og tor ont i mage akkuratt som mensen og ont bak i ryggen..hmm.opplevd noe lignende??noen??

seter pris på alle svar

Skrevet

Jeg har ikke kjennskap til disse pigmentflekkene, men fikk selv en del av de da jeg brukte p-piller........... så de kan med andre ord komme når kroppen har hormonforandringer.......kan jo tyde på graviditet etter mine antakelser...... Har IKM i disse dager, og har som deg opplevd en del stikkninger noen dager etter eggløsning. Har de siste dagene også hatt mensmurringer, men ingen tante har kommet enda, men føler hun kommer hvert øyeblikk. Dersom hun drøyer med å komme, venter jeg nok litt med å teste/ tørr ikke det enda. Har forøvrig hatt en del stikkninger de siste dagene også/ vært øm litt på høyre side nede i bekkenet..........Ja, ja skal si i fra om både tantebesøk og evt. testing

Skrevet

jeg har heller ikke noe særlig kjennskap til de,aldri reagert før eg så det idag tidlig.jeg har kun vært gravid en gang men da hadde jeg ma med utskrapning i desember.fikk 1 mens etter 7 uker den 1 februar,og fikk nå positiv el test 7 mars så da skal den egentlig komme rundt 7 uker denne gang også.men det som er så rart det er at disse stikkingene og ont i magen har jeg aldri hatt en uke før forventet mens før..!!!rart ikke sant.så blir spennende å se

Skrevet

Ja, det blir veldig spennede!!! leste litt på "fra uke til uke", og der står det stikkniger kan tyde på at morkaken utvikler seg.............uff blir jo helt sprø av å lese her inne, men, men..........forøvrig kan jeg også i likhet med deg fortelle at jeg mistet i desember, SA............... så kanskje det er vår tur denne gangen da!!???

Lykke til!!

Skrevet

ja dette blir spennende.vi får følge med på hverandre:-)trist du også mistet men bra vi er oppe å går å prøver på nytt.har ikke hatt så all verden med sex men har faktisk hatt både før positiv el test og etter.så krysser fingrene..har du hatt noe slim?jeg hadde søndag ..hmm,ikke el slim for jeg testet positiv 7 mars.peiling?

Skrevet

Nei, bare slim i forbindelse med EL...............så der har jeg ikke peiling........

Går og legger meg nå, og håper ikke tanta kommer i morgen heller..... , men snuppe dupp, la oss "holde kontakten", og se om det kan være noe i disse symptomene våre!!!!

nattinatt :)

Skrevet

ja legger meg snart jeg også,ja vi må holde kontakten.du få gi en lyd når det skjer noe spennende:-)natta

Skrevet

Sorry, snuppedupp............må innrømme at jeg hadde store forventninger nå..........men tok først en neg. test og så begynte jeg å spotte.............utrolig kjipt........

håper det ordner seg for deg da!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lykke til videre!

Skrevet

nei å nei,det var dumt,men ventet du mens nå også eller?jeg venter ikke før neste uke.derfor jeg reagerer litt på at jeg har hatt ont i mage og alt det nå for noen dager siden,aldri hatt det en uke før mens før..

Skrevet

Ja, ventet mens nå...................... men hadde stikkninger på samme tidspunkt i syklusen som deg.............men, men ..........Jeg har troen på deg, snuppe dupp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lykke til, håper du tester positivt!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

opp opp:-)

Skrevet

dytter litt jeg:-)

Skrevet

noen flere?erfaringer?

Skrevet

jenter?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...