Gå til innhold

Glukosebelastning i dag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da var det gjort. Fastet fra i går kveld. Ikke spise, og ikke drikke. Det var ikke så gøy. Merkelig hvor ekstra tørst man blir når man ikke får lov til å drikke...hmm... Men . Drakk dette sukkervannguffet og ventet to timer. Tok to blodprøver. Det hele gikk igrunn greit. Fikk ikke vite noen tall da, så jeg vet ingenting om hvordan det egentlig gikk før på onsdag ca. Bare krysse fingrene frem til da, og håpe at det ikke er noe diabetes på gang her.

God helg alle sammen:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei vi følger hverandre vi ser jeg. har vært til gykosebelastning jeg også i dag, siden jeg hadde sukker i urinen i går. prøvesvarene blir sendt inn til sykehuset, men hun tok og testa de samtidig på legekontoret, og jeg hadde fint f.bls på 5,3 men etter to timer var bl.s for høyt (glømte og spørre hvor høyt det var), så har vell fått en indikasjon på hva prøvesvarene kommer til og vise. huff blir spennende og se hva prøvesvarene viser neste uke. du får ha lykke til og fortelle hvordan det går.

Skrevet

Ååå.. det er litt for spennende! Vil ikke ha noe diabetes tull altså....

Du får ha masse lykke til du også. Håper det bare er ingenting...

Skal komme tilbake med resultatet ja!

Skrevet

Jeg tok den testen for en uke siden, og hadde fastende blodsukker på 4,6. Etter to timer var det på 5,2, så heldigvis ingen svangerskapsdiabetes på meg! :-)

Skrevet

Tenkte jeg skulle fortelle at min kusine fikk diabetes i ett av svangerskapene sine, men at det forsvant etterpå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...