Gå til innhold

Å legges inn dagen før keisesnitt

Anbefalte innlegg

Jeg skal legges inn dagen før keisersnitt. Jeg skal ha en samtale med kirurg denne dagen. Men hva med resten av dagen? Skal jeg bare ligge der i sengen? Må vel ha med meg noen bøker som får tiden til å gå.

Ettersom jeg bor langt unna sykehuset kan jeg ikke komme dagen etter.

Hvordan gjorde dere det?

Fortsetter under...

Jeg ble innlagt kl 12 dagen før snittet. Da var det stg reg og prat med jm.

Etterpå hadde jeg fri til kl 19. Da brukte jeg tiden til å ta en frisørtime og spise deilig lunsj og kjøpte gaver til storesøskene fa babyn i magen

Kl 19 var det tilbake å snakket med anestesilegen som skulle være med dagen etter. Og etter det hadde jeg igjen fri. Bor "bare" 4 mil fra sykehuset så vi dro hjem. Men ei annen på avd hadde reist på kino med gubben sin og kommet tilbake rundt midnatt.

Selv var ejg tilbake kl 7 dagen etter og fikk veneflon (slapp klyx)Og barbert magen. Og kl 08.41 kom gullet!!!

Men om du har meint å bli innenfor veggene helt til neste dag bør du ta med et helt bibliotek!!!!!!

Da jeg ble brokkoperert var det venting hele dagen før oprasjonen. Leste 4 bøker...

At du er innlagt betyr vel ikke at du må ligge i sengen hele tiden? Så lenge du har fått gjort det som skal gjøres (samtale med kirurg/blodprøver osv), så kan du jo sikkert stikke ut en tur hvis du føler for det? I alle fall har de sikkert tv der, enten på rommet eller på en tv stue. Du får nok tiden till å gå :-) Jeg reiste hjem igjen, for vi bor bare 10 min fra sykehuset. Skulle møte kl 7 neste morgen (men måtte dra inn på natten fordi vannet gikk).

Lykke til!

Jeg møtte opp på sykehuset kl 07:00 om morgenen, og klokken 09:00 presiss kom lille Ronja lit verden:-) Jeg bodde ikke mer enn 5 minutter fra sykehuset, så det var ikke nødvendig for meg å møte opp kvelden før. Jeg var nedover og snakket med kirurgen kvelden før da....

Du trenger neppe å ligge i sengen hele dagen,, rekner med du får gjøre det du vil. Det kan uansett være greit å ta med seg noe lesestoff, for å få tiden til å gå som du sier...

Lykke til:-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...