Gå til innhold

Da flytter jeg ut herfra, gleden ble nesten 2 uker gammel:o(


fruen81 med mirakel i magen

Anbefalte innlegg

fått svar på hcg idag å den skulle vært på 12000 men var på 2800, det var den 3 ma på rad og 4 aborten på 3 år.

viser seg at jeg skulle hatt hormontilskudd, men tydeligvis har sykehuset bestemt seg for at alt skal prøves før jeg får med.

så nå skal vi priv i oslo for hjelp.

nå vet jeg ikke engang om jeg ønsker å bli gravid igjen, dette tar veeeldig på.

må nå gå å vente for å se om kroppen ordner opp selv, skal på sykehuset til onsdagen så skjer det ingenting til det skal de da se hva de gjør.

masse lykke til alleher inne;o)

klemmer fra en trist fruen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

oida...... utrolig leit. Vært i mellom det et par ganger selv og det gjør utrolig vondt!!

 

Det er godt det er mulig å få hjelp. Er ikke det offentlig villige til å sette alle kluter til så er det godt at det private fins;) Dyrt.. men åh så verdt det!!!

 

Lykke til videre;) Ønsker deg en ny spire så fort som mulig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig trist å lese! Forhåpentligvis får du lysten tilbake når det har godt en stund. Det er jo en kjempebelastning for kroppen å ha så mange aborter etter hverandre. Håper oppfølgingen blir som den skal neste gang, med hormonbehandling og alt annet som skulle være nødvendig. Uff, prøv å ikke mist motet og ta godt vare på hverandre.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så trist.... Skjønner at du har det vanskelig nå, sender deg en god klem og håper virkelig at dere får den hjelpen dere trenger.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, det var virkelig trist å lese. Dette hadde du virkelig ikke fortjent. Urettferdig er det, og urimelig av leger at de ikke kan gi deg hormoner før du har mistet så mange ganger! Håper du snart er tilbake her igjen, og da med en spire som holder på plassen sin.

Trøsteklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...