Gå til innhold

Kul i bakhodet...

fjolla

Anbefalte innlegg

Snuppa mi har hatt en kul i bakhodet siden hun ble født. Jeg synes den har vokst litt, og tok det opp da vi var på 6 mnd kontroll. Legen sa da at kulen rett og slett var bein og en del av skallen hennes. Da jeg var på 8 mnd kontroll nevnte jeg igjen kulen for hs og sa at jeg synes den var blitt litt større siden sist. Hun syntes at kulen var bevegelig, altså ikke en del av skallen. Hun anbefalte meg å dra til min fastlege for at hun også skulle se på den. Var der i dag. Fastlegen min syntes også at den var bevegelig. Så nå skal vi på ultralyd med kulen mest sannsynlig på tirsdag. Fastlegen min beroliget meg med at det ikke var noe farlig, og at kulen slett ikke var til noe skade, men at det etter undersøkelsen kanskje ble aktuelt å fjerne den for sikkerhetsskyld. Likevel... er jo mamma da, og mammar skal jo bekymre seg litt... Uansett skal det bli godt å få sjekket den opp en gang for alle. og krysser fingrene for at alt er som det skal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, nei ikke greit å gå å bekymre seg nei. Simen har også hatt to bevegelige kuler i bakhodet. Har snakket med to helsesøstre og de sa at det mest sannsynlig var lymfekjertler, men at vi skulle følge med dem. Det er nok ufarlig det der også, men greit å få det helt avklart:) Sånn er det å være mamma, en del bekymringer, men masse gleder:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff og huff, skjønner godt at du er bekymret, men du må jo bare stole på det legen din sier. Selv om jeg også innerst inne hadde gått rundt og gledet meg til å få det sjekket opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...