Gå til innhold

Flere som gjør fredagsreint?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For et pes... Halsbrannen slår jo fullt ut her.... Bøy og tøy... Men er sååå digg når det ser alright ut til helgen, har nevnt litt for sambo at han må nesten ta litt gulv-vask og trappevask, jeg har rett og slett ikke ork, selv om formen er fin... Men så føler jeg at det er litt "min jobb" og holde d noenlunde her, han jobber jo hele tiden, og har gjort MYE i huset (vi pusser opp) mens jeg bare er hjemme. Men på en annen side, jeg er jo også på jobb 24/7.. Jeg er jo tross alt HELTIDSRUGER :) hehe :) Hvordan har dere det mtp husarbeid? Ha en ellers så flotters fredag jenter, beste dagen i uken spør du meg, (når husvask er unnagjort...hehe)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flink du er!!!!

Vi hadde vaskehjelpen vår her i går, så det er utrolig deilig å sitte på sofaen og se utover en helt ryddig og ren leilighet nå :)

Burde vel egentlig satt på en maskin med klær, men veldig vanskelig å komme seg opp av den sofaen altså...

Skrevet

Ja tja... hadde planer om å vaske badet på mandag, og d er enda ikke gjort gitt- så når jeg har benket meg ned i sofaen er det som en magnet holder meg der, så skjønner godt hva du mener. 'og disse bim sidene bidrar GREIT til at jeg ikke kommer meg opp igjen og :) Men fikk sannelig en del mensmurringer nederst i magan, og vesla begynte å hikke her.... så kanskje jeg får sette i gang igjen. Er sååå deilig med alt som er gjort :) Vaskehjelp er ikke dumt! vi har ikke så stort hus så d er overkommelig, selv om det ikke føles sånn ut nå.. Send a`hit siden hun er ferdig hos deg da :)

Skrevet

ja! akkurat ferdig å vaske, og nydusjet! Ingenting føles bedre, nå kan helga begynne. GOD HELG!!!

Skrevet

Har vel ikke akkurat det største huset vi heller, men verken jeg eller mannen min er spesielt glad i den rengjøringsbiten altså... Vi prøvde å innføre fast dag hvor vi tok hele leiligheten sammen, men det endte nesten alltid med krangling fordi vi hata det så inderlig begge to :) Så da fant vi ut at det var bedre å bruke litt penger på en vaskehjelp og heller bevare husfreden :)

Kan sende henne over jeg, hun er veldig flink!

Det er jo en fordel at det evt settet i gang fødselen da! Tok meg sammen og samla sammen masse skittentøy og gikk ned i vaskekjelleren med det, så har vært litt flink da. Greit å få gått litt i trapper og :)

Skrevet

Jeg også, har vasket bad og gulv og tørket støv, så nå kan jeg slappe av med god samvittighet! Ryggen skriker etter hvile!! :-)

Skrevet

Her i huset var hushjelpen her på onsdag!! Digg...

Skrevet

jeg VIL også ha hushjelp...sukk.

sitter å ser på et gulv som skulle vært tatt, og en støvsuger som ligger der å skriker etter å bli skrudd på..men jeg orker ikke ta den opp å skru på knappe nen gang. får vente til dattera mi kommer hjem fra skolen , så får jeg love litt belønning på henne :-)

men har tørket litt støv i dag da.

men blir jo sengeliggende av å gjøre så lite..så jeg gidder ikke gå opp trappa til senga mi midt på dagen...så jeg sitter heller i ro så jeg slipper å legge meg :-)

jo foresten..å ligge i badekaret orker jeg :-)

GOD HELG

Skrevet

Jeg støvsugde hele huset i går, i dag har jeg kommet litt i gang med vaskingen! Ferdig med loftet (bad, soverom, gang og trappa ned til stua..)

Har en liten pause nå, og skal snart starte på stue, kjøkken og vaskerom.. Deretter regner jeg med at jeg skal ta trappa til kjelleren og inngangspartiet... Hmmm, er jo litt å ta, men blir jo deilig når det er gjort!!

Slipper heldigvis å lage middag i dag, og mannen skal jobbe overtid, så da er det ikke noe som haster liksom...

:o)

Skrevet

Hm...denne uken har jeg faktisk vasket hver dag... Alt for få tiden til å gå litt fortere... Vurderer å spørre naboen om jeg skal ta en dans med vaskekosten hos de og, bare sånn for forandringens skyld... *ler*

Skrevet

Jeg vasker ikke akkurat, men jeg rydder ene boden. så alt er klart til lillegull kommer. Må bruke den bode som litt yttergang til vogn osv. Har nesten akkurat flyttet i ny leilighet, så det er bare denne som må tømmes igjen:) sambo er på jobb. Vet ikke helt når han kommer hjem heller:) siden han jobber i ambulansen, man vet jo aldri når en blir syk og må kjøres. Så her gjøres alt aleine. For uten om at svigerfar kommer og bærer ting på loftet for meg senere. Imorgen skal jeg dra og hente barnevogna mi<3<3 og stellebordet, stellebaggen å bleiebøtta:) Ahh som jeg gleder meg til og få alt klart:)

Skrevet

Har fått vaske- og støvsugeforbud av jordmora pga bekkenløsning, så det er samboeren pent nødt til å ta seg av. Greier ikke gjøre så mye annet husarbeid heller før jeg får masse kynnere. Egentlig er det irriterende å ikke kunne gjøre så mye, når jeg for en gangs skyld har både ork og lyst!

Skrevet

Her er jeg i halv gang, vasket gulver, men vet jeg må ta do og noen vinduer,jenta mi legger igjen håndavtrykk kan man si:-) gidder ikke å gjøre det i morgen da skal vi ha familie bursdag med mat

Skrevet

Hei!

Blir helt dååårlig når jeg hører dere er så flinke : )

Jeg har støvsugd, mer orker jeg ikke (har termin på søndag ) Har avtale om keisersnitt på tisdag så tirsdag er jeg mor og da skal samboer få shine opp her til jeg kommer hjem. Jeg har vasket stort sett alene hver gang siden vi flyttet inn her så jeg gleder meg til å lage liste over hva som skal gjøres ;)

Jeg har støvallergi så synest jeg tørker støv hver dag egentlig.

Skrevet

Jeg har støvallergi, så føler vel at hver eneste dag går til støvsuging og vasking. Nå ville jeg ALDRI ha klart å vaske hele huset på en dag. Det er å be om bråk( bekkensmerter og masrier..) Er så heldig at min samboer hjelper meg her. Jeg har i tillegg angst for rot og støv(hehe.. ikke bokstavlig talt angst da men..), så her er det best å holde det ryddig;o)

Helt enig med HI- såååå deilig å ha det shinet og flott til helgen.

God helg til dere alle- jeg har bare 24 dager igjen nå, så målet er i siktet;o)

Skrevet

så koselig med innlegg ang fredagsrengjøring... ;) Nå er jeg endelig ferdig!!! Men ryggen er helt kaputt, så det blir sofa sliting ut kvelden. En må ta regjøring når en har litt snev av ork! Som tidligere nevnt hadde jeg utsatt bad vasking helt til i dag, like før badet kom ut og henta meg... Fikk følelsen av det i hvertfall :o) Tenk jenter om en liten stund er den store ballen under magen vekk, det blir deilig det! Ikke minst det å ligge på sofan UTEN rygg/bekken/og x-antall kynnere, men heller være "forholdsvis" pigg, med et lite nurk oppå magen... Når en tenker sånn, så syntes jeg det er verdt ubehaget graviditeten fører med seg.

Neei nå er det dusj etter dagens økt, og etter det er det bare å benke seg foran tv-skjermen! Nyt kvelden jenter, slapp godt av, jeg tror det er god føde medisin :) Tror ikke kroppen sender oss i fødsel hvis vi er totalt kaputt og ikke har noe å gi. Men d er vel en helt annen diskusjon:) STOR klem fra HI, 11 dager igjen her, så nedtelling pågår;)

Skrevet

Her er det ikke reint. Jeg trøster meg med at ingen har daua av bøss og støv, ennå... Bekkenløsningen gjør det umulig å drive å vaske, det er min mann som må gjøre det nå for tiden. Men jeg maser ikke på han om det i og med at han også må ta det meste av stellet av de to andre barna våre. Så en vakker dag i mai/juni regner jeg med å ta en skikkelig husvask. Vinduene ser jeg snart ikke ut av..he-he, men når jeg kjenner at jeg synes det er bedritent å se på så trekker jeg bare for gardina...He-he

Skrevet

hehe jepp! derfor jeg sier at en må gjøre det mens en har ork! Off jeg angrer nesten på at jeg hadde ork tidligere i dag, fått vondt i magen og kynnere så det ljomer etter... Men men, får ligge rett ut i morgen og :) Hihi! Vårrengjøring ække dumt ... Ligg rett ut du! d er ikke mange ganger vi kan gjøre det med gooood samvittighet :) Men seff ikke alltid like gøy, er jo ikke alltid en ønsker å ligge rett ut heller.... men men! Fortsatt god helg, trekk for gardina :) hehe!

Skrevet

Riktig god helg til HI og dere andre også(...enten dere har klart å vaske eller ikke.. hehe..)

Nyt kvelden;o)

...ja, gleder meg virkelig til å ha nurket oppå magen istedenfor inni, selv om jeg nok vil savne sparkekosen..

Klem tilbake;o)

Skrevet

åja helt klart, det vil jeg savne! Nesten litt vemodig å tenke på at det straks er slutt, er jo ikke bare negativt å gå gravid, selv om vi e svært så flinke til å kritisere nå mot slutten, og noen med svært god grunn atså!!! men tipper det er bedre å se de små beina bevege seg i levende live... Åsså super spent på hvordan hun ser ut :) Tror kvelden er rett rundt hjørnet, håper grønsåpelukta henger godt i enda, og at den døyver over sånn at jeg ikke våkner av hundreogti tisse pauser...ha ha ha ha, kan jo drømme ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...