Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått store smerter på sia av nedre del av korsryggen og klarer ikke å gå normalt pga når jeg belaster høyrefoten så stivner nesten hele ryggen og hofta/foten,og gjør ubeskrivelig vondt.oxo trøbbel med å snu meg om natten pga smerter på samme sted,er det bekkenløsning??er 35 1/2 uke på vei nå..takk for svar :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan det være...Det er helt normalt mot slutten av svangerskapet. Du kan prøve å ligge på siden når du sover. Jeg pleier å brette ei dyne i tre å ha mellom beina som støtte også. Da får man hvilt ut litt bedre i løpet av natten og fungerer bedre dagen derpå:) Lykke til, og spør igjen hvis du lurer på noe;) Bare å sende meg brev, så får du kanskje fortere svar:) Du kan høre med legen din og, du har krav på fysioterapi frem til fødsel + 6 mnd etter fødsel. Alt hjeper!

Skrevet

Det var nok bekkenløsning ja..Har vært hos fysioterapaut i dag,han masserte å klemte litt å sa at jeg var VELDIG stiv,derfor smertene..Jeg prøver å ligge med ei pute mellom bena om natten,men sliter like mye med smerter dagen etterpå.huff det skal ikke være lett dette,håper det blir bedre etter fødselen da :-)

Skrevet

Hmm...,jeg gikk over til dyne for den kunne jeg forme litt mer.... får håpe det hjelper med fysioterapi da, akupunktur er også å anbefale, det er helt fantastisk=) God bedring!

Skrevet

Takk for det :-) det hjelper ikke med fysioterapi enda ihvertfall..har veldig lyst til å prøve akkupunktur,men det er da så dyrt..får man dekt det da??

Skrevet

nei dessverre får man ikke dekt det. Men det ar absolutt verdt pengene! Pass på at akupunktøren er NAFO-godkjent bare;) Hvis du bor i Oslo kan du jjo ringe akupunkturhøgskolen og spør om du kan få time på student-klinikken...,det er sikkeert litt billigere og det er jo helt trygt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...