Gå til innhold

Flere med mye tynn, blank utflod?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bytte truseinnlegg i eninga jo, hehe... Også må jeg tørke meg hundre ganger etter jeg har vært på do.

Måtte til og med spørre legen istad om det KUNNE være fostervann. Men vann er vann sa han og det som kommer her er bittelitt seigt...

Slitsomt uansett!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, har hatt det mesteparten av svangerskapet.. Føles noen ganger som det liksom fosser, men det er ikke så utrolig mye da selv om det føles sånn!:)

Skrevet

Ja, dette opplever jeg oxo. Men det er helt normalt med n esten vannaktig utflod mot slutten av sv.skapet sies det..

Skrevet

fikk beskjed av jm at utfloden kunne forandre seg nå på slutten av svangerskapet, og bli blank. :)

Skrevet

Ja, jeg fikk det plutselig for et par uker siden. Er 32+6.

Trodde også det kunne være fostervann, men ble undersøkt for det og legen mente jeg hadde fått candida i stedet som skilte seg(!). (Unnskyld ekle detaljer!) Har aldri hørt at sopp gjør at utfloden skiller seg, men hun sa jeg skulle ta en Canesten-kur i 6 dager så skulle det gi seg. Er halvveis nå i kuren, men har fortsatt mye blank utflod. Ikke lukter den noe heller eller klør... snodig... men må vel stole på legen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...