Gå til innhold

ER DETTE FARLIG?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

HEI og SORRY DETALJER :(

 

Jeg hadde forstoppelse i noen dager (er 6+2) og i dag fikk jeg gått på do, først vanlig så fikk jeg litt diare. Men nå har jeg jeg prumpet i helle dagen, kan ikke skjønne hvor det kommer fra.

 

Har egentlig ikke noe vondt (det stikker litt på sidene innimellom) men jeg blir redd at diare er tegne på SA???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Neida, du skal ikke tenke på SA, helt vanlig å få veldig treg mage, tarmene blir presset oppover og kan ligg litt klemt der inne, livmora vokser og trenger mer plass. Så det er helt vanlig å ha veldig luftsmerter og mye luft, samt treg mage. Og stikkingen på siden tyder på at livmora strekker seg. Får du litt vondt nederst på venstre siden så er det bare luft. (tarmene ligger der).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet jeg ikke noe om.. aldri hørt om at det er et tegn på sa. men derimot på fødsel.. nei.. får bare hjelpe deg å dytte denne opp jeg da.. :) ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke du trenger å bekymre deg så mye for dette. Jeg hadde det akkurat likedan da jeg var ca 7 uker på vei. Har vært på UL i uke 9 og alt sto bra til. Tarmsystemet fungerer ikke slik som vanlig. Noen får treg mage, mens andre kan også få diare. Tror du kan ta det med ro og prøv å ikke bekymre deg så mye for SA. Jeg vet det er vanskelig, men husk at det går bra for de aller fleste:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle svar men det er litt vanskelig å tenke positivt da man daglig hører om de som fikk SA eller EXU her på barnimagen.

 

Jeg synes synd på de da jeg skjønner dems ønske om å få barn. Håper deg går bra med alle her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...