Gå til innhold

Mange kynnere

Lykkelig med 2 i magen!

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har ofte kynnere, noen dager kan det komme rundt 20 i løpet av en dag. Er det flere som har det slik?

Er i uke 32 nå og har de siste dagene fått flere kynnere som er mye kraftigere og mer ubehagelige. De varer ofte flere minutter også. Noen som har råd for hva jeg bør gjøre? Eller er dette helt vanlig i slutten av svangerskapet.

Vet at det er mer vanlig at tvillinggravide kan få kynnere tidligere enn andre og at det ikke er noe farlig. Det er jo bare livmoren som trener seg opp til fødselen.

Fortsetter under...

Hei du....

Nå er ikke jeg graivd lengre da men ikke så lenge siden ;) Jeg husker også at jeg var veldig plaget med kynnere og opp til flere ganger om dagen kom særlig da jeg var ute med hunden eller at jeg holdt på med no. Legen min sa det da at da måtte jeg bare begynne og ta det med ro og ikke stresse..Fikk også lufte forbud med bikkja. Men nå er jo du i uke 32 da, og da er det jo ingen fare lengre..... De er jo lungemodne selv som regel den uka her om ting skulle begynne og skje..Noe jeg ikke trur her i ditt tilfellr.Vi tvillingravide har en tendens til og ha mere kynnere en, en med 1.. Og det er jo som du sier at livmoren trener seg opp til en fødsel...

Håper dette roet deg litt da...For du ekke den eneste.

Og Lykke til videre...Gled deg..

Jeg sitter med to deilige nurk i armene nå, og kunne ikke tenkt meg noe annet :) De er tre uker og en dag idag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...