Gå til innhold

Våkner,skriker men vil INGENTING

Anbefalte innlegg

sønnen min på 7måneder har siden han fikk tenner for 2-3uker siden, våknet hver natt presis klokka 3, skriker, mest klaging etterhvert- og klarer ikke legge seg før nærmere en times klaging og bæring..

Kan det være fler tenner på gang?

det er liksom så lite tilfeldig at det er 3tiden hveeeer natt??

hehe nå har han vært hos faren sin 2 netter- skulle egentlig være 3.. men han måtte sove, orket ikke mer.. hehe

og slik har jeg og lillegutt holdt på i hvertfall 2uker :D:D:D

setter pris på svar;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8650849-v%C3%A5knerskriker-men-vil-ingenting/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

• 1 måned senere...

Hei!

Vi har samme problemet. Han våkner også til samme tid. Har også fått tenner for noen uker siden, men jeg tror ikke det er noen sammenheng, for han våkner til samme tid - og har gjort det over fler uker... Sukk ca. 2.30 og ca. 5.45 hver natt. Av og til fler ganger enn det også. Vi er desperate, men aner ikke hva vi skal gjøre.

Han har eget rom, men nå vurderer jeg å legge meg i gjestesengen på rommet hans, så han ser meg. Så kanskje han blir tryggere - og klarer å sovne selv. Han putter ikke inn smukken selv. Det gjør vi. Av og til reiser han seg. Da legger jeg han ned. Det er kanskje dumt, for han kan fint legge seg ned selv for å sove. Men da må han vite at vi er der. Sukk!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...