Gå til innhold

Jaja, så får vi middagsgjester i kveld...


Hoppetussa

Anbefalte innlegg

Min kjære har bedt foreldrene sine til middag hos oss i dag, uten å spørre meg på forhånd. Det ser ikke ut her, jeg har knapt fått gjort husarbeid denne uka, og det gjør seg ikke av seg selv... Mattilsynet hadde stengt kjøkkenet vårt på flekken om de hadde tatt en inspeksjon. Jeg burde virkelig bruke tida på å rydde og vaske og ikke dibbe nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, kjenner problemet.. Vi får besøk lengveisfra i morra, av fetteren til sambo m/kone og 2 barn og her ser det ut som en flokk elefanter har hatt fest. Men jeg dibber.. :oP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en idè =)

Stå klar med vaskebøtta når han kommer hjem, og når han er ferdig med å vaske gir du han ei kokebok og sier at du gleder deg til middag. Minn han på at han må handle først og be han lage en god dessert etter at han har laget middagen, det er jo tross alt fredag. Hehehe--

Så får vi se om han hører med deg først neste gang han inviterer folk på middag uten å sjekke med deg ;) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten samme problem i dag jeg også! :) Hadde planer om å slappe av i dag, siden det har blitt litt lite søvn i det siste ( Albert sliter med tenner stakkar). Også ringer pappa og spør om de kan komme ikveld.. Det så ikke akkurat bra ut her heller kan du si.. Så da ble det rengjøring på meg i dag i staden..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ha! Nå skal det sies at han er flink til å lage middag og lagde middagen i dag selv. Så fikk det ikke hjelpe at det ikke så ut her, da tok jeg min turn og tok vekk det verste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...