Hoppetussa Skrevet 16. mars 2007 #1 Del Skrevet 16. mars 2007 Om vi er hjemme uten å få besøk e.l. et par dager, blir Ingrid grinete. Når vi da får besøk eller drar ut og treffer folk blir hun blid som ei sol igjen, og babler og smiler resten av dagen og vel så det. Er det noen andre babyer som har et like stort behov for sosialt samvær og nye impulser? Skjønner henne godt, jeg blir jo grinete av å gå inne jeg også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tæssejenta Skrevet 16. mars 2007 #2 Del Skrevet 16. mars 2007 Sånn er Albert også! Hvis vi bare er hjemme et par dager blir han kjempe grinete. Går vi en tur opp til svigers eller ut og handler, blir han blid som en sol igjen:) Rart det der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 16. mars 2007 #3 Del Skrevet 16. mars 2007 Sånn er Sofie og,blir visst kjedelig hjemme med de samme menneskene. Det synes forsåvidt jeg og da:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 16. mars 2007 #4 Del Skrevet 16. mars 2007 Høres kjent ut ut ja :-) Ikke så mye som skal til, men det kan forandre en pyton dag til en flott dag :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå