Hoppetussa Skrevet 16. mars 2007 #1 Del Skrevet 16. mars 2007 Kopierer artikkel fra ammedebatten: http://oslopuls.no/nyheter/article1691989.ece Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 16. mars 2007 #2 Del Skrevet 16. mars 2007 Er det altså mulig? Hva er det i samfunnet vårt som gjør at pupper er heeelt greit å se på på reklameplakater, TV, aviser/blader og overalt så lenge de er "perfekte" og i en seksualisert sammenheng? MEN når man ammer, dvs. bruker puppen til det den faktisk er beregnet til(og i tillegg ikke flasher men har klær og baby over) DA er det til å sette maten i halsen av?? Er det kvalmt at en baby får mat? Hva i alle dager, jeg blir så matt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetussa Skrevet 16. mars 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 16. mars 2007 Ikke sant, og er det ikke bare å se vekk da? Hvis man setter maten i halsen, altså? De aller fleste bretter vel ikke ut begge puppene mens de ammer? Jeg er nå i hvert fall diskret for min og andres skyld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå