Gå til innhold

Tenke seg til.... Tiden har virkelig gått fort her altså

Anbefalte innlegg

Ja i dag er jeg i uke 30+0

Kommer jenta vår nå, så vil hun overleve, men ingenting tyder på at hun vil ut enda.(bank i bordet)

Er jo bare 10 uker til terminen, og det er jo straks.Og vi som trodde vi aldri skulle få oppleve å bli foreldre. Vi var jo barnløse i 5 år før det klaffet med icsi på 1. forsøk

Jeg har så vanvittig mange ul bilder av henne, men det har liksom ikke gått opp for meg at hun bor inni magen min.3D bilder der man kan se ansikt, og likhetstrekk. Merkelig følelse at hun er våres. Mitt eget kjøtt og blod. Nydelig er hun sikkert også! Gleder meg til hun kommer, og gruer meg litt også, har jo aldri vært mamma før jeg. Et lite nurk som skal være hos meg for alltid. Som er totalt avhengig av mamman og pappan sin, og som kommer i tenårene og er skikkelig flau bare mamma eller pappa snakker til venninnene hennes. Hihi

Ja, ja nå skal livet snus opp ned, og jeg ser frem i mot det. Ønsker alle en fruktbar vår og sommer. Og gratulerer til alle som har blitt gravide nå nylig. Sender litt babystøvlim til alle, slik at spirene sitter i 9 mnd.

klem

Fortsetter under...

Blir så glad av å lese dette, eifos!! :-) Kjempe spennende tid nå fremover - og en fantastisk tid å få baby på! Har selv en datter som er født i mai :-) Hun fyller utrolige 14 år nå snart!! Herlighet! Jeg begynner å bli gammel?? Er bare 34 da... Hmm... :-) Hun synes jo det er kult da å ha en "ung" mamma :-)) "når jeg er 40 er du bare 60 - da er vi nesten på samme alder" hi hi hi..

Her går det fint! Er på rugedag 9, og allt føles helt topp. Ingen tegn til blødning - og det føles som de har festet seg! Spennende... klarte ikke vente så jeg tok en test som var negativ, selvsagt... men min kjære har kjøpt dobbel pakning så det skal testes i helgen ;-) vil se det med EN gang .. ha ha ha.. Går det ikke, har vi bestemt oss for å prøve en 4 gang til sommeren - men vet du, det går denne gangen.. noe inni meg sier det :-))))

Må bare si at da jeg så UL bildene av mine to barn, kunne jeg faktisk se på profilen hvem de lignet på :-) Min sønn hadde make profil som min bror - og han ligner faktisk på ham! Han fyller 12 til sommeren. :-)

Vi har så utrolig lyst å få ett felles barn - er sååå klar for en bebi eller to igjen! :-)

Lykke til Eifos. Vi holder kontakten ;-))))

Kjempe go'klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...