Gå til innhold

idag....

mememe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

så koselig da:) kanskje det endrer seg litt i forhold til hvem det er som tar på den? jeg er ganske rar sånn.. jeg blir liksom usikker og sjenert og føler det blir en unaturlig situasjon for meg når folk tar på magen min, jeg er begynt å venne meg til at noen venninner tar på for de spør først og mamma og lillebror såvidt, men når det gjelder kmine så føler jeg det mye bedre,kanskje fordi de er gutter og det føles mer naturlig at de skal ta på meg? jeg tror det er en vanesak og kommer an på hva slags forhold man har til graviditeten sin :)

men kjempebra at du ikke syntes det var ekkelt da;D jiihii hurra for juuu snuppa:)

hehe... ja, men jeg syns det er ekkelt når mamma og alle gjør det egentlig. men de skal kjenne... kameraten min skal bare kose meg på magen han liksom.. også sniker han seg ikke innpå meg.. han bare gjør det.. tror det er måten det blir gjort på :P faktisk.. hehe..

men alle andre som prøver de får ikke lov!

hehe gøy:D man ser det dønn på blikket, jeg får helt fnatt for mamma kommer på meg " bakfra".. plutselig har jeg ei hand på magen uten forvarsel liksom, så pørver jeg å si at liksom om du venter så skal jeg heller si fra så du kann kjenne når han sparker.. men neida.. grafs grafs:P

i da skal magen få masse kos, får besøk av en venn og han er det bare koselig når koser, han er nesten eneste som har kjent bebisn sparke:)

Annonse

jeg vedder på at om jeg får en datter og om hun blir gravid så kommer jeg nok løpende helt vill i blikket for å tafse på magen hennes:P *ler*:)

hihi:)

jepp:D hihi det er litt kos når de er det da, lillegull er ganske rolig, men han har ikke fått sin daglige dose nugatti enda så han liver nok til så fort han får den,slår sjelden feil:D

synes ikke du å at det er litt sånn god følelse når man inni seg tenker feks, nei nå er du bra slem med mamman din ja? jeg får sånn skikkelig lun og varm godfølelse da:)

jeg kommer vel sikkert til å gjøre sånn den dagen lillesøster blir gravid.. men stakkar henne.. mamma OG meg :P hun driver jo ikke sånn med meg.. hehe..

det er litt kos, men fytte.. det er litt ubehagelig når han sparker så hardt! og verre skal det bli!!!

ja, det er sant det...! er litt koslig å tenke sånn :))

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...