Gå til innhold

Sover deres mindre nå?


Gjest

Anbefalte innlegg

Nå sover snuppa to ganger om dagen, bare 20min om gangen. Hvis jeg legger meg med henne kan jeg strekke det en time, men kan ikke sove med henne hele tiden.

I tillegg er det kamp å få henne til å sove, hun nekter å ligge i ro, skal bare rulle i senga og ta på alt hun kommer over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun sover ute i vogn, og sover noe kortere nå, to timer mot tidligere tre;-) Tror ikke jeg hadde fått henne til å sove inne i sengen sin på dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det egentlig det samme. Han sover ca 13t på natta og tre ganger pr dag. Ca 45min pr gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingrid har alltid sovet lite, nå sover hun to halvtimer om dagen. Den ene valgte hun å ta nå, måtte bare legge henne. Må vekke henne snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oss hos er det vedlig popp og ned. men stort sett sover han 2timer om dagen fordelt på 2-3 lurer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kutta ned på sovinga på dagen vi. Fra 3-2 lurer. Hun sover alt fra 1-2 timer på hver lur nå og sover stort sett 12-13 timer på natten.

Grunnen til at vi kutta ut den siste luren var at hun var et mareritt å legge og ble superovertrøtt til kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja...litt mindre har det blitt.

12 timer på natten og 1,5-2 timer på dag.

 

Pleier nå og sove en gang pr dag istedet for 2. Hvis hun våkner tidlig som idag fikk hun 2 lurer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...