Gå til innhold

Sliten og vondt i korsryggen!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men er bare 5+5 på vei...

Er det normalt såpass tidlig i svangerskapet??

Jeg snakker riktignok ikke om noen SA her, har ingen paranoia ;) Men jeg lurer bare på hva det kan komme av.. Og om det kan forårsake bekkenløsning senere om jeg ikke gjør noe med det? Jeg står og går veldig mye på jobb, men har ikke hatt problemer før..

Takker for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei nettamor;)

Nå er jo jeg ingen lege og vet ikke så voldsomt mye om hvorvidt sånt kan forårsake bl senere.

Jeg har også hatt mye vondt i korsryggen og har det til dels enda. Men det ligger ikke noe mer bak det enn at jeg har brukt ryggen mer enn magen de siste 3mnd. Passet på at jeg ikke har brukt magemusklene mer enn nødvendig osv....Og da blir man sliten og får vondt når man har mer belastning på ryggen enn vanlig.

Men huske på da netta at kroppen din driver å mekker en hel baby og det er jo en utrolig stor jobb, og det spiller nok en stor rolle for at du er så sliten. Hvil når du føler du må og få deg en stol på jobb;)

klem

Skrevet

Heisann Ladybugen :))

Jeg sitter på barkrakken i skrivende øyeblikk... Sliteeeen!! :P Jeg bruker jo magemusklene mye jeg da, trener vettu :) Har begrenset det til en gang i uka nå de tre første månedene, og fått noen lettere øvelser ;)

Men det er jo som du sier-det er mye som skjer inni der... Jeg får se til å slappe mer av når jeg føler behov for det.. Jadda, detta årnær seg :)

Åssen går det der nå da??? På jobb ikveld eller??

Klem klem**

Skrevet

idag har jeg friiiiiiiiiiiiiiii;) Venter på at gubben skal komme hjem og så kommer guttungen i helga.

Var på ul i går da;) Like moro hver gang. Bølla var nesten 9cm lang fra hodet til rumpa! (full lengde er ca 11-12cm) Vi så hjertet, klaffene, hovedpulsåra, magesekken, blæra og ryggraden og alt var i sin skjønneste orden!!

Endelig føler jeg meg sikker på at det skal gå bra og for første gang føler jeg meg gravid;) Så stolt så stolt! Gleder meg til bølla mi kommer;)

Magen titter fram også men ser foreløpig bare feit ut. Jeg tror tilogmed jeg kjenner noe av og til!!! Er jo så spennende vettu!

Og ellers er formen bra? Sambo gleder seg eller?? klemklem

Skrevet

Å, så herlig da :) (selv om jeg tenkte å komme innom etter trening for å skravle......;) ) Hva sier lillemann til å skulle bli sorebror da?? Vet han det ennå?

Åååå, så morro med UL!! Gleder meg til den tid, men det er leeeeenge til..... Utrolig bra at alt går i orden for dere :))) Dette fortjener du ja!!! Jeg er SÅÅÅÅ glad på dine vegne :D Tenk, vi skal trille turer sammen :D Når vet dere hvilket kjønn det blir da?? (eller vet dere det...?)

Jepp, formen min er finfin foreløpig :) Er utroooolig trøtt om dagen da, sover masse, men kvalmen har jeg stort sett sluppet unna foreløpig :) Er optimist jeg, jeg skal IKKE bli kvalm ;) Eeeeeh.... Håper jeg da.... ;)

JE gleder seg masse han :) Han tok nyheten overraskende bra!! Er jo nesten like med som jeg er :) Var med på første svangerskapskontrollen og greier :))

Ååååå, dette er spennende!!!!

Skrevet

Lillemann gleder seg han men han er lissom sånn at han vet han får en lillebror eller søster engang i tida, er lissom ikke så nøye på når det blir så han er jo ikke så veldig interesert enda da.

Har fått innkalling til ordinær ultralyd den 19april. Da er jeg nesten 20uker på vei. Da får vi nok sikkert vite hvem som har tatt plass i magen min;) Jeg er sååå nysgjerrig så jeg hadde nok ikke klart å holde meg helt til fødselen for å vite kjønnet....... Føler lissom at alt blir så mer virkelig når jeg vet hva det er sånn at jeg kan finne på navn og sånt. Og kjøpe klær!!!!

Hvordan gikk det på kontrollen da? Hadde legen noe smart å si? Tømte deg for nesten alt du hadde av blod?

Ja den kvalmen skal du være gla om du slipper.... jeg spiste bare 1 gang om dagen (noen ganger 0) fra uke 8 til 13 jeg... slitsomt å være kvalm og sulten på samme tid. oppkast har jeg stor sett slipt unna. Bare noen få ganger mellom uke 11 og 13. Nå er det heldigvis ganske greit i magen;)

Skal du ha tidlig ul eller??? Er jo litt koselig å se den lille reka da;) Nå så har vel akkurat hjertet til spiren din begynt å pumpe tenker jeg!! Helt utrolig.. nå har du faktisk noe som lever i magen din;) En deilig følelse?

Vet du.... broren min skal bli pappa... LIlle fredrik lissom!!!! Dama hans har termin 3oktober. Bare 3 uker etter meg. Jeg er egentlig litt snurt da..... vi har ventet så lenge og gått igjennom så mye.... så er de uheldige og BAM!!!!!! der sitter den lissom... Og med min max uflaks så føder hu for tidlig og jeg på overtid så får jeg fader ikke unge først heller!!! Hehehe.. ja er kanskje litt barnslig akkurat nå...men men;) Kall meg hormonella!!!!!

Det blir så gøy når vi alle har unga våre uteefor magen!!!! Trilleturer og hele pakka;) Og så greit at vi slipper å gå rundt med spedunger aleine. Alltid noen som går igjennom det samme;)

Gleder meg!!!!!!!!!!!!!!!! juhu!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Hormonella... Namesister... ;) Hehehe... Jeg er så sinna atte!!!!! Huff.. Skal ingenting til fra en kunde for å få meg til å tippe over nå :P

Skal Fredrik bli pappa??? :D Da tror jeg nesten at jeg må skrive en gratulerermelding gitt ;) Sprø saker.. De ventet ikke så alt for lenge..? ;) Men koselig det da, så blir du tante i samme slengen :) Jeg er siiikker på at du får først <:) *trøstetrøste*

Legen tømte meg for blod, men det til et godt formål, så det er helt greit ;) Har allerede fyllt ut fødselskjema jeg :P Litt tidlig ute ja :) Meeen-utålmodiiig!!! :D Og alt som kan få meg til å føle meg gravid er bra ;) Har litt lyst til å på tidlig UL... Var du det eller??? Koster vel en formue og da..?

Ble litt hastesvar dette, må ta helga nå, litt å forberede på jobb før jeg drar.. Men kan vi ikke ringes en dag, ta en "kaffe" eller noe?? :) Jeg er ledig i helga, bare til å si fra :)) Vi har møøøøe å skravle om ;))

Klemmer***

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...