Gå til innhold

Sukk... dagene blir så laaaaaaaaaange...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg vasket, ryddet, bakt og gått tur, men er fortsatt like rastløs og urolig i kroppen :o)

Hva skal man nå finne på for å få dagen til å gå litt fortere?? Noen som sitter på en god ide eller tre??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Signerer på denne...trenger innspill jeg oxo- holder på å kjede meg i hjel!!

Skrevet

Tar gjerne imot ideer selv jeg ja... ikke stort å finne på når unger er på skole og dagene blir så lange som nettene...

Har aldri vært særlig interessert i hverken Nintendo, playstation eller filmer, men nå måtte jeg bare bestille filmkanaler og er ganske så oppdatert på nyheter fra hele verden... men ja.. det blir kjedelig i lengden...

Skrevet

Er ihvertfall en stor trøst å vite at vi er flere som kjeder oss...

Skrevet

jeg har vasket vinduer, skiftet gardiner, sortert klær, vært overalt og gjort alt jeg kan, men må oxo signere (og resignere)....

Skrevet

åsså måtte jeg oppheve mine egne spilletid regler for ungene for at de skulle tilpasses det at jeg faktisk holder på å gå på veggen...

Hører med til detta at jeg nå har vært sykemeldt på grunn av "farlig arbeidsplass" siden september..

Flyttet i Oktober, så jeg hadde jo god til til å pakke... så var det jul med alt sm hører til og ungene fikk alle 9 slaga pluss noen til for en gangs skyld... men etter at jula var pakket vekk... ja da var det jaggu slutt...

Skrevet

glemte jo å si det at jeg har trålet kokebøkene og tine.no og funnet masse jeg har baket og puttet i fryseren .... slikt som kan tas frem ved anledning og en slipper stå med hue i mel når ungen har kommet men alikavel kan servere hjemmebakst..

Skrevet

Kanskje det er på tide å finne frem det store puslespillet jeg fikk til jul og glemte å bytte... ???

Skrevet

Så heldige dere er som orker å gjøre noe som helst! Jeg har evig nok med å komme meg opp av senga, kle på meg og spise frokost. Skulle ønske jeg orket å gå tur, gjøre husarbeid, gå på biblioteket, sy sengetøy til babyen, gå på kafe...

Her blir det mest lesing (er jo veldig spennende, da), telefonering og chatting. En av de siste bøkene jeg leste er Eggløsning av Judith Uyterlinde fra Nederland, som forteller om sine spontanaborter og mislykkede prøverørsforsøk. Den anbefales til den som synes synd på seg selv pga en smule bekkenplager o.l. (som er grunnen til min nye, rolige tilværelse). Fikk den på Mammutsalget.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...