Ulvira Skrevet 16. mars 2007 #1 Skrevet 16. mars 2007 Hei, Min mann var her inne for nokon dager siden, Fekk vite med sjaman at han kom til å bli far igjen i oktober......Eg tok nett en graviditetes test og den var svak svak positiv.....tør ikkje å tro på det endå skal vente en stund å sjå.... kan nokon please please sjå på meg....er eg endelig gravid?? født010677
#Aurora har tre gutter# Skrevet 16. mars 2007 #2 Skrevet 16. mars 2007 spår ikke jeg men...er den svak posetiv så har du en liten grunn til og juble...tror nok du er gravid da ja.Håper det,
Gjest Skrevet 16. mars 2007 #3 Skrevet 16. mars 2007 Greier ikke å se på deg vennen har noe som sperrer...personlig skjønner du... og når jeg selv har det vanskelig greier jeg ikke se på andre... håper det går bra da...klem... ps når hadde du siste mens?
Ulvira Skrevet 16. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. mars 2007 Hei, joda eg har ok, men orke ikkje å tenke positivt ang. dette...hadde sist mens 19/2 dvs venter mens på søn. 18 mars.... uff høres ikkje ut som om du har det godt sjaman....sende deg masse positive tanker:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå