Gå til innhold

Dere som har bestilt vogn fra utlandet :) :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal bestille en buggis fra babytrader og lurer på om jeg skal få sendt den til sverige, men kan noen forklare meg hvordan dette fungerer? Er det bare å finne et hvilket som helst postkontor i sverige?? Har dere vært fornøyde med servicen når dere har bestilt i utlandet? Og hvis dere har bestilt buggis, har den de samme hjulene som de man kjøper i Norge?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den har ikke de samme hjulene nei, men du sender bare en mail til Bugaboo og ber om å få de nordiske hjulene, de får du gratis tilsendt :-) Kjempeservice hos Bugaboo, og hos Babytrader :-)

Skrevet

Jo!! De har de samme hjulene! ALLE vogner som selges i Europa har de nå! Jeg kjøpte min fra babytrader i januar og har skandinaviske hjul. Har snakket med bugaboo om det også! Så kult at du skal ha buggis da! Kommer ikke til å angre på det tror jeg! Suuuper vogn! Blir det roooosa eller? Vi har rosa, kjempestilig!

Skrevet

Hva har jeg ikke fått med meg nå? Hva er grunnen til at du vil få vognen tilsendt til Svergie? Slipper en toll og moms da? Er det slik til Danmark også?

Skrevet

Kjøpte i norge vi :) men ja, ville ha den sendt til sverige fordi da hadde jeg sluppet toll og moms. Er sånn med alle eu land :)

Skrevet

Så kjekt da. Da kan jeg jo bare bestille trille og få den sendt til en venninne i Danmark. Også kan hun sende den til meg som gave :) Ettersom trillen jeg skal ha bare veier 6 kg kan jo ikke portoen bli så høy :)

Er riktig det ikke sant?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...