Gå til innhold

Noen som kan hjelpe meg med dette? Synspunkter? (horiskop)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dattra mi er født 3 månder før tiden og er vannmann, saken er den at hun er akuratt lik i sinns og oppførsel som søstra si som er tyr. Hun skulle egentlig vært født i tyrens tegn og det rare er at hun ligner mye mer på en tyr enn en vannmann.. Noen synnspunkter?

Er ikke inne på dette i det hele tatt jeg, men synes det var noe å tenke på...hihi Rart var det også..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, horoskopet bestaar av ganske mye mer enn bare soltegnet, saa det er jo en mulighet for at hun er sterkt influert av Tyren. :)

Skrevet

Alle er født under to stjernetegn; soltegnet og ascendanten. Soltegnet betegnes som det virkelige deg, personligheten din,mentaliteten din, måten du tenker på.

ascendant-tegnet påvirker handlingene dine. Det er bl.a. en av grunnene til at to som er født på akkurat samme dag, ikke er så veldig like som man skulle tro. Begge tenker på ca samme måte, men utfører ting ulikt, dersom de har forskjellig ascendant. Dattra di kan ha ascendanten sin i tyrens tegn, hvis ikke er det tilfeldig eller en "blanding". En typisk vannmann beskriver ikke alle vannmenn.

Jeg tror ikke det har noe å si at hun skulle bli født tre måneder senere. Men nå skal det sies at sønnen min er født 9 minutter unna å bli steinbukk, og han er ganske typisk steinbukk. Det kan jo forandre seg da, siden de er så små.

Men uansett, hvis du forsto noe av dette, og har lyst, så kan jeg regne ut ascendanten hennes for deg.

Skrevet

Hei på dere og takk for svar.

Nattsvermeren, det vil jeg veldig gjerne, selv om jeg ikke forsto så mye av det :-) :-)

Du kan jo maile meg om du trenger opplysninger [email protected]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...