Gå til innhold

Hva er disse smertene da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt mensmurringer innimellom siden uke 28 er i uke 35 nå. Jm har sagt at det ikke er noe farlig. Men tidligere har det vært sånn at det bare var der hele tiden en stund før det forsvant. Og det var jo ikke så mye som det har vært nå. For siden i går har jeg hatt det kjempe ofte, men det har vært sånn at det kommer er en liten stund før det forsvinner for så å komme igjen. Magen blir samtidig stein hard og ryggen vond. Men det kan jo ikke være rier for det er ikke noe regelmessighet? Det kan jo bare være kynnere da, men så mange?

Det ga seg i går kveld for så å komme igjen i natt. Var våken fra kl 3 - 5 og lurte på hva dette var for noe, men slo meg til ro med at det ikke var rier og sovnet igjen, var super trøtt. Hadde ringt føden nå å spurt, hvis det ikke var for at det har gitt seg :-P. Nå har jeg nemlig vonde menssmerter som bare er der hele tiden, akkuratt som under mens.

Er det snart fødsel på gang eller hva? Burde det da ikke nå ha blitt regelmessige rier?

Takk for at dere gadd å lese, ble litt langt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok kynnere, disse kan variere i styrke og varighet. Men jeg hadde nok tatt en telefon til føden eller lege for å være helt sikker. Hadde det selv før forrige helg og valgte å ringe lege, som hos deg så hadde det gitt deg da men det er bedre å ringe en gang for mye en en for lite. Og det kan være greit at de vet at du har hatt kynnere også for senere i svangerskapet..det blir litt mer reaksjon når det skjer flere ganger.

Skrevet

Høres ut som kynnere, men man vet jo aldri... :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...