Gå til innhold

November: Bare jeg som har en baby som ikke har en lang soveøkt på dagen?


Storebror & Lillebror

Anbefalte innlegg

Leon har som regel bare smålurer i løpet av dagen, og de er på maks en halvtime (sjelden så lange).

Han er stort sett veldig blid, og jeg koser meg masse med han. Men får ikke gjort noe særlig utenom... :(

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eir sover som regel tre ganger i løpet av dagen. De lurene varierer fra 20 minutter til rekorden som jeg tror er 2 1/2 time. Som regel er en av dem lengre enn de andre to. Men det er ingen rutine og umulig å planlegge noe etter dem. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daniel har mange små dupper på dagen på 15-20 min.. Sover sikkert 5-6 ganger om dagen.. Det eneste er om jeg er ute og triller.. Da kan han sove noen timer i vogna.. Men dette fører jo til at jeg ikke får gjort noe annet enn å sitte med han før han har lagt seg på kvelden.. De små duppene han har, har han i fanget mitt.. nekter å ligge for seg selv....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maren har også bare små dupper på ca en halvtime. Utenom hvis jeg er ute og triller, da kan ho sove lenger, opp til et par timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver å ut og gå 1 times tid med han hver dag, og setter vogna utenfor huset når vi kommer hjem. Da sover han lenge, men kun da!

Sånn som i dag har det blåst noe voldsomt der så har ikke hatt han ute, så da har det bare blitt noen små blunder. 1 og en halv time totalt kanskje.. Sånn er det bestandig hvis jeg ikke har mulighet til å ha han ute. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...