Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor stort er smf-målet deres..???

mitt har vore stort heile veien og ligger nå på 30... er i uke 29...

det er ganske høgt det.. vet at gutten min der inne er 10%større enn snittet men d er ingenting sier de...

Andre som er så store?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ligger rundt 27 tror jeg.. er i uke 30. men bærer ungen "inni meg" som sist

Skrevet

sistlå det på 26cm.vae ehlt etter kurva hele veien.har ligge etter kurva med nr to også.men lenge siden sist kontroll så jeg vet ikke helt.men de fleste sier jeg er "liten" så er vel etter kurva enda tipper jeg.verre med rumpa :)

Skrevet

Mitt er akkurat det samme som ditt!! Jeg er 29 uker, og sf målet er på 30! :-) Jeg er ikke så bekymret lenger, var over det grønne feltet hele veien med forige mann også, og han var 4030 når han ble født. Syns det var helt greit jeg, så det gjør ingenting om fødselsvekten blir omtrent det samme med gutten i magen! :-)

Skrevet

I uke 31, var SF-målet mitt 27 cm... Liten mage da...

Skrevet

Jeg var hos legen tisrdag og da var sf-måle mitt 27 cm. Da var jeg 31+2, men helt greit det, da jeg er veldig liten selv.

Skrevet

Jeg er 31 uker på vei og sf-målet var for noen dager siden 29 cm. Ligger rett over den røde streken,omtrent som med forrige barnet mitt og han var 3600 gram da han ble født.

Skrevet

jeg var 29 i uke 30, og ikek stor mage egentlig. barnet er 3 % under normalet også. bare livmora mi som er stor hehe

Skrevet

Mitt lå på 28 i uke 28, skal på kontroll igjen i uke 32.

Skrevet

Var på konroll i går og begynte den 29. uka i dag. Legen målte 31 cm i går, og skrev henvisning til sykehuset for UL. Min forrige gutt veide 4800g og satt fast, så de vil sjekke om denne blir like stor eller større, da blir det keisersnitt.. Jeg håper og ber om at den blir litt mindre så jeg kan føde på vanlig måte.

Skrevet

mitt er på 27, det er vel helt på gjennomsnittet. Er 29 uker + 5 dager på vei :)

Skrevet

Mitt var 29 da jeg var 26+3, ligger langt over det grønne.. Babyen var nå på mandag 14% over gjennomsnittet, den veide 1700 gram ca, jeg var da 28+2..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...