Gå til innhold

November: Hvor ofte bader dere babyene?


Storebror & Lillebror

Anbefalte innlegg

Vi bader ham to ganger i uka?

Ellers vasker vi med klut.

Ansikt, hals, hender og føtter tas hver morgen og kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

emilie er med meg i dusjen hver gang jeg dusjer..som er iallefall annenhver dag...så får hun et skikkelig bad med litt olje 1 gang i uken

vasker med mesoft og vann hver dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bader 2 -3 ganger i uka.....vasker hender og ansikt hver dag.

Hvordan klarer dere å dusje sammen med babyen? Hva er mesoft?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bader han to til tre ganger for uken. Ellers blir han vasket med klut fra topp til tå..:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aner ikke hva mesoft er.

Når jeg dusjer med småen så legger jeg henne i bare bleien i stolen hennes tullet inn i et håndkle. Så dusjer jeg meg selv ferdig først, og tar henne inn i dusjen til meg(bleien av så klart :o) ). Bruker ikke såpe eller olje på henne, for da hadde hun blitt for glatt. Så tar jeg og legger henne i stolen godt inntullet i håndkle, tørker meg først og så tar jeg henne etterpå :-) Hun storkoser seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bader jenta hver kveld rett før pupp og natta! Hun Eeeeeeeelsker å bade!!!! Også blir hun veldig trøtt av det. En gang i uka vasker jeg håret og gir henne en grundig vask. Ellers er det bare litt olje + lavendeldråper i vannet og rask vask med kluten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her bader vi hver dag.Karsten-Emil elsker badet sitt og det er en kosestund for oss alle.Har litt olje og upafymerert såpe i vannet hans.Vet at de sier at det ikke er nødvendig med bad hver dag for rensligheten skyld,men det er jo også kosen,så jeg gjør det.Vi bader før han får melken sin for natten.Hs synes det er en god ide for da forstår han at nå går det mot natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...