Gå til innhold

Det klør overalt, men...


beentheredonethattwice

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, fy! Leggene også hos meg. Jeg er helt prikkete rundt magen etter all kløingen. Pluss kviser i ansiket og i nakken. Nei, huden min får virkelig gjennomgå ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke for å skremme dere, men sånn kløe kan i noen tilfeller være svangerskapskløe, som da igjen er en indikasjon på svangerskapsforgifting.

anbefaler dere å ta en tur til lege om kløen ikke gir seg.

ikke meningen å skremme, men fikk samme svaret selv da jeg for noen mnd siden satt gravid og klødde hull i alt jeg hadde av hud på underkroppen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk tenkt tanken, men er ikke svangerskapsforgiftning noe som vanligvis skjer etter halvgått svangerskap? Uansett skal jeg til legen om ikke lenge, så da skal jeg høre med henne:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan begynne å klø bare når jeg har lagt meg. (Heldigvis ikke hver kveld) Og begynner jeg først å klø et sted. Er det gjort. Da klør det enda mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei:)

Jeg var veldig plaget med kløe i førsten av mitt svangerskap, og hadde røde tørre prikker på magen, var hos legen og det er ikke farlig.. Gå på apoteket å kjøp Aurax og en feit krem (Decubal, er å anbefalle:) ) Det gjorde jeg, smurte meg på det meste 5 til 6 ganger om dagen.. (smurte meg når det hadde tørka inn og begynte å klø igjen) Brukte deculbalen mest... Og det hjelper, det skal jeg love dere:) klør ikke lengre, men smører meg fortsatt en ca 3 ganger om dagen på maven.. ( redd for flere strekkmerker.. hehe)

Svangerskaps forgiftning kommer ikke før helt på slutten av svangerskapet det.. Det er bare å smøre seg jenter:) Det hjelper i allefall:)

 

Lykke til vidre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...