Gå til innhold

hei jenter..


tess27 jonathan kom 23.12.06

Anbefalte innlegg

var jeg som la inn anonymt innlegg om at jeg er gravid..

 

vet a f@@n hva jeg tenkte på da jeg skrev at vi beholder.. men det gjør vi altså IKKE... ikke så lenge ting er som de er.. så har fått bestillt time til abort... huff...

 

enda mere og gråte over.. hva er det jeg tenker på?? hjelp...

 

*SNUFFS*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff stakkars deg Tess:(

Det blir nok tøft å ta det bort også...

Har du vurdert å skaffe litt proff hjelp? som kan hjelpe deg over denne tøffe perioden du er inne i nå...

Sender en stor trøsteklem ihvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff..det skal liksom ikke være enkelt for deg, Tess! Har skikkelig vondt av deg nå. Det har jo ikke akkurat gått knirkefritt med deling av ansvar og arbeid med minsten deres denne gangen, har jeg skjønt, så jeg kan godt skjønne om det virker uoverkommelig med en liten til allerede. Hva sier samboeren din til dette, da? Er jo en stor avgjørelse å ta, når det gjelder å fortsette eller avslutte svangerskapet.. Det kan nok hende det ville hjelpe deg litt å få prate med en "utenforstående", som kan se ting litt utenfra og kanskje sette dem litt i perspektiv? Eller hva tror du? Uansett håper jeg virkelig at det går bra med deg, sender alle de støttende tanker jeg har!

 

Varm, god klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er kjempetrist tess. Jeg tenker masse på deg om dagen. Selv om jeg ikke kjenner deg.. :(

 

Det er veldig fælt når en slik avgjørelse tas, men hvis du føler det er riktig for deg, så er det det. Jeg støtter deg. Hva sier din samboer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, du har mange ting å slite med, virker det som....Dette opplevde jeg etter at jeg fikk førstemann, ble gravid igjen med en gang, og bestemte meg etter mye om og men for å ta abort. Følte at det var det eneste riktige. Måtte tilbake på høgskolestudiet mitt etter et år, og hadde ikke tid til å være lenger hjemme. I tillegg følte vi ikke at vi hadde økonomi til en til da. Har heldigvis ikke angra på valget i ettertid, det er en lettelse. Nå skal det også sies at mannen min har vært helt fantastisk og støtta meg når dette sto på, og i ettertid. Det er viktig at man har noen der.

Vel, ville bare at du skulle vite at du ikke er den eneste som har vært i denne situasjonen. Lykke til uansett hva du bestemmer deg for!

 

Dette er noe vi har holdt hemmelig for de fleste og velger derfor å være feig og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at dette er veldig vanskelig for deg...en sånn avgjørelse er ikke lett og ta.

Men,dette har dere sikkert tenkt nøye gjennom,og funnet ut at dette er den beste løsningen akkurat nå.

Snakk mye med mannen din om dette,og gjerne noen andre du stoler på også.

 

Stor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi var i en vanskelig situasjon da vi ventet dette barnet og jeg gikk til lege og spurte om abort. Måtte på ultralyd for å se hvor gammelt det var først. Men for meg og sambo vart det så vanskelig følelsemessig at vi valgte å beholde. Og det er vanskelig å tenke tilbake på det nå at vi kanskje ikke kunne hatt barnet vårt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du glad i samboeren din og tror du forholdet kommer til å vare så gå til familierådgiver. Rekner med at du ikke er så mange uker på vei og kan bruke noen ekstra uker på å bestemme deg. Abort er et vanskelig valg, men i enkelte tilfeller er nok det et rett valg. Tenkt deg godt om ring gjerne Amathea http://www.amathea.no

 

 

Jeg håper du ringer Amathea du trenger virkelig en fagperson til å hjelpe deg!! Tlf er 815 32 005

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Tess...

 

Vil bare gi deg en stooooooooooooor trøsteklem!!!

 

(PS kanskje du kan prate litt med mamma`n din?)

 

Lykke til uansett valg

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes så synd på deg tess. Du har litt å stri me. Trur at du me fordel kunne fått profesjonell hjelp til dette! Lykke til kjære deg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff tess, du har det virkelig ikke greit for tiden. Du skal se at det ordner seg og så sender jeg masse positive og styrkende vibber til deg. Det ordner seg selv om det ser svart ut nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye av det jeg tenker er allerede blitt sagt her...

Men også mitt viktigste råd er at du tar kontakt med jentene på Amathea, da har de fått drøftet alt som drøftes kan, så du ikke angrer i all ettertid. Den vanskelige avgjørelsen er det selvsagt du selv som må ta.

Klem og masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som at du har mye å stri med for tida tess! Har ikke så mye mer å si enn de andre her, men søk hjelp og snakk med både samboeren din og de på Amathea!

Masse klemmer til deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei jenter:)

 

har hatt en lang samtale med sambo og mamma om dette i dag og vi har kommet frem til at det eneste riktige og beste er og ta abort.. er ikke lett dette her... gråter mye om dagen... men i morgen har jeg barne fri skal i bursdag men seff ikke drikke... prøve og tenke på andre ting:)

takk for at dere tenker på meg og støtter meg dere er en utrolig gjeng med jenter:)

 

TUSEN takk

 

mange klemmer

 

PS: skal ringe til amathea til mandag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjenner ikke til hele saken jeg, men det er viktig at du er sikker i ditt valg. Kan jeg spørre om hvorfor du ønsker å ta abort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart når du føler hverdagen allerede er tøff så blir det vanskelig med en graviditet på toppen av det hele. Det er viktig at du har energi til å ta vare på den gutten du har. Så bra at du har fått snakka både med sambo og mammaen din. Men som sagt ring Amathea.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Tess!

Du har mye å stri med for tiden! Husk å tenk på deg selv oppi dette,og velg det du tror er best for deg! Lykke til iallefall!

Stor klem =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg synes så synd på deg altså. Må være et helt forferdelig dilemma. Jeg skal ikke gi noen råd om hva du bør eller ikke bør gjøre, men gjør det som du mener er best. Og hvis du velger å ta abort, så må du ikke tenke negativt på det etterpå. For da er det det beste, både for deg og Jonatan.Og hvis mannen din ikke stiller opp for deg og ett barn, så gjør han nok ikke det med to heller, og da kommer du til å bli forferdelig sliten både psykisk og fysisk.

 

Tenker masse på deg. Lykke til.

Trøsteklem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...