Gå til innhold

Æsj, da kom tanta....

Anbefalte innlegg

Hadde IKM mandaga/tirsdag denne uken, og begynte å bli litt optimistisk.. Planen var å kjøpe tester i dag, og ta de i morgen tidlig.. Var hos Fürst for å ta blodprøver nå, og spurte om de kunen sjekke grav. også. Det kunne de, med urinprøve.. Så tok det der, og testen var neg.. Da jeg gikk på toalett for å ta prøven så jeg at tanta var i anmarsj, så skjønte jo at den ville bli neg da.. BLÆ! Som jeg har sagt noen ganger før nå, så gikk det på 1. forsøk sist, derfor blir jeg såå utålmodig og "bekymret" når det ikke går nå... Dette var 1pp da..

Jeg har lagt på meg noen kilo siden sist (8), så jeg tenker at jeg sikkert er for tykk.... Skal en uke på ferie på mandag, men når jeg kommer hjem skal jeg ligge i hardtreninig, både i sengen og og når det gjelder annen trening :o) Vil så veldig gjerne bli gravid nå.. Gud, jeg skjønner ikke hvordan dere prøvere som holder på leeeeenge klarer å holde motet oppe... *sukk*, nei, dettevar ikke hyggelig..

For å se det bittelille positive i det da, så skal jeg på ferie med en venninne, så da kan jeg drikke litt vin i alle fall! ..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8648591-%C3%A6sj-da-kom-tanta/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...