Gå til innhold

Kom hjem fra riksen nå etter å tatt blodprøve - testet hjemme nå:-)

Anbefalte innlegg

Hei.

Hjertet mitt holdt på å stoppe da jeg skulle snu denne gravid testen.. Blødde nemlig litt for et par dager siden men det stoppet. Den viste positiv da men veit ikke om jeg klarer å tro på det siden hcg sitter i lenge. Det merkelige var at når jeg blødde litt så merket jeg ingen ting. Hadde trodd at om det var en mini SA då hadde man merket det skulle en tro . Nå skal jeg ringe om et par timer til riksen og det blir spennende å høre hva hcg ligger på. Uansett så hopper jeg nok i lykke først når det er godt et par mnd siden jeg har hatt så mange SA.. Håper bare at Crinone har hjulpet meg til å kunne beholde det nå.

Lykke til i videre alle sammen.

klems

Fortsetter under...

Åh, lykke til! :-)

Du skal vite at småblødninger er veldig vanlig ved IVF, det er ikke dermed sagt en SA:-)

Jeg blødde en hel mens jeg, men var alikevel gravid!

Desverre kom jeg ikke lengre enn til uke 10 da.. Men jeg blødde ved IKM, så det at jeg mistet, hadde ingenting med det å gjøre.

Annonse

Heisan.YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!

Jeg pratet med de på riksen og ganske riktig det var en fin blodprøv med en bra hcg verdi på 178, normalt nå var ca 120 så det var bra. Jeg er sååååååååååååååååååååååååååååååååå glad:-))) men skepsisen sitter i meg om at det kan ende dårlig så den dagen jeg har fått vært på ul og sett at alt er bra da skal jeg juuuuuuuuuuuuuuuuuble enda mer:-)

Lykke til alle. klems

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...