Gå til innhold

Kjedelig!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fri to dager i uken og gjett om det er kjedelig og ha fri fra jobben.Er 33+4uker i dag..og tiden går seint.

Hva bruker dere andre tiden med når dere er hjemme eller gått ut i permisjon?

grur meg litt til jeg går ut i permisjon pga at jeg synes alt nå det er litt kjedelig..hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg koser meg kjempe mye hjemme jeg. Syns jeg er så heldig som har dagene slik som jeg har de. Spiser frokosten foran pc ;), går mye tur, drar og handler litt av og til, gjør husarbeid og har god middag klar til mannen kommer hjem. En ekte husmor for å si det slik, hehe. Har god tid til alt jeg gjør.

Skrevet

Syns dagene fyker jeg, kjeder meg faktisk aldri.

Skrevet

Jeg har vært sykemeldt i 3 uker nå, og skal ikke tilbake på jobb før permisjonstart som er om 2 uker....Gjett om tiden går seint!

Blir mye tid foran pc og tv. Sliter med bekkenet, så husarbeid begrenser seg -men prøver å få gjort litt da..Gleder meg til å få denne babyen ut!

Skrevet

Huff ja da kan jeg tenke meg at det blir kjedelig, må liksom være i form for å kunne gjøre ting. Kan ikke akkuratt bruke tiden på å gå lange turer når bekkenet er vondt nei.

Skrevet

er sykemedlt to ganger i uken her også...synes de dagene går seint...er i veldig fin form.Ute og går tur med hunde vår,husarbeid og slikt.Men kan til tider være veldig kjedelig.

Skrevet

koser meg max jeg..

gjør husarbeid, og fikser i huset.. lager mat til mannen kommer hjem..

sitter mye foran pcén... og er mye på café å er sosial..

ha vært sykemeldt siden jul og har ikke kjedet meg så mye.. nesten bare den uka jeg måtte holde meg i ro på sofan..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...