Anonym bruker Skrevet 16. mars 2007 #1 Skrevet 16. mars 2007 Har fri to dager i uken og gjett om det er kjedelig og ha fri fra jobben.Er 33+4uker i dag..og tiden går seint. Hva bruker dere andre tiden med når dere er hjemme eller gått ut i permisjon? grur meg litt til jeg går ut i permisjon pga at jeg synes alt nå det er litt kjedelig..hehe
Bergene Skrevet 16. mars 2007 #2 Skrevet 16. mars 2007 Jeg koser meg kjempe mye hjemme jeg. Syns jeg er så heldig som har dagene slik som jeg har de. Spiser frokosten foran pc , går mye tur, drar og handler litt av og til, gjør husarbeid og har god middag klar til mannen kommer hjem. En ekte husmor for å si det slik, hehe. Har god tid til alt jeg gjør.
Bergene Skrevet 16. mars 2007 #3 Skrevet 16. mars 2007 Syns dagene fyker jeg, kjeder meg faktisk aldri.
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 16. mars 2007 #4 Skrevet 16. mars 2007 Jeg har vært sykemeldt i 3 uker nå, og skal ikke tilbake på jobb før permisjonstart som er om 2 uker....Gjett om tiden går seint! Blir mye tid foran pc og tv. Sliter med bekkenet, så husarbeid begrenser seg -men prøver å få gjort litt da..Gleder meg til å få denne babyen ut!
Bergene Skrevet 16. mars 2007 #5 Skrevet 16. mars 2007 Huff ja da kan jeg tenke meg at det blir kjedelig, må liksom være i form for å kunne gjøre ting. Kan ikke akkuratt bruke tiden på å gå lange turer når bekkenet er vondt nei.
#Aurora har tre gutter# Skrevet 16. mars 2007 #6 Skrevet 16. mars 2007 er sykemedlt to ganger i uken her også...synes de dagene går seint...er i veldig fin form.Ute og går tur med hunde vår,husarbeid og slikt.Men kan til tider være veldig kjedelig.
ninsoer Skrevet 16. mars 2007 #7 Skrevet 16. mars 2007 koser meg max jeg.. gjør husarbeid, og fikser i huset.. lager mat til mannen kommer hjem.. sitter mye foran pcén... og er mye på café å er sosial.. ha vært sykemeldt siden jul og har ikke kjedet meg så mye.. nesten bare den uka jeg måtte holde meg i ro på sofan..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå