Gå til innhold

Endelig er samboeren klar - og han er ivrig!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynte å tenkte på barn allerede i 2005. Han var ikke interessert i å diskutere temaet engang. Det var vært tøft å være alene om å drømme - jeg vurderte til og med å slutte på p-pillen uten å si noe. Jeg lot heldigvis vær, valgte å bli hos han, og ventet til han ble klar.

I februar hadde han endelig bestemt seg - vi kunne begynne planleggingen! :) Han sa han hadde tenkt på det en stund, men ikke turt å si noe til meg i tillfelle han ombestemte seg.

2 år er jo lenge å vente på noen, men det skal sies at vi er unge (er nå 23 og 25 år), så jeg/vi hadde jo fremdeles god tid :)

Så til alle dere som vurderer å "lure" samboer - ikke gjør det! Er han ikke verdt å vente på, så er han antakeligvis ikke verdt å få barn med heller.

Gutten min er 100 % med på det, han snakker om eggløsninger, om hvor mye han gleder seg til at spiren sitter - han snakker til og med om innredning av barnerom og barnevogn.

Det kribler i hele meg når jeg ser han så ivrig! Måtte bare fortelle min lille historie! Jeg føler jo at jeg har ventet på han i flere tiår :)

Lykke til med prøvingen alle BIM- jenter! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer:) Så koselig. Ønsker dere lykke til:)

Skrevet

Ser på profilen din at vi begynte prøvingen samtidig :)

Lykke til dere også! :)

Skrevet

Så artig at han er så ivrig! Gratulerer og lykke til med prøvingen :)

Jeg har også en veldig ivrig samboer, og det er så koselig. Jeg har ikke ventet like lenge som deg, for han var egentlig like klar som meg til å prøve nå :)

Skrevet

Hehe jeg hadde det også sånn. Samboeren min sa nei nei nei, men når han snudde var og er han fortsatt kjempeivrig. Det er så deilig, for man vil jo gjerne være enig om en slik avgjørelse :) Min samboer ble sint i begynnelsen bare jeg nevnte ordet "syklus" men nå tåler han å hør om slim og alt mulig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...