Gå til innhold

Dagens klage og syteinnlegg


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg har dritvondt i tenna/munnen - fjernet visdomstenna på venstresida, ser ut som om jeg har vært i slosskamp... Det verker sinnsykt selv om det er 3 dager siden de ble fjernet!

 

Har sovet dritdårlig - Verk ja, men så har også Maja våknet i hytt og gevær i natt... (jeg skulle aldri ha sagt i går at hun ikke våknet ofte på natten!)

 

Håper Maja knekker koden med krabbing snart, hun er så frustrert stakkars! Humøret hennes veksler fortere enn svint - akkurat som mitt :-S

 

Nei, jeg skal ta meg i nakken - og være blid i heile dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stakkars deg.. Kanskje det er betennelse? Ei jeg kjenner fikk det og hun måtte hun ha antibiotika. Ikke for å skremme deg da, men kanskje du skal sjekke det?

 

Jeg har bare vanlig hodepine idag men er grinete for det, hehe.. Ikke har Amanda våknet inatt heller. Så jeg synes du har grunn til å være lei og irritert idag jeg. Men det er jo slitsomt det også i lengda.. Kanskje du skal være veldig snill mot deg selv i dag? Kjøpe deg noe fint eller godt eller se noe fint på DVD mens Maja har dupp? Kanskje hun tar litt lenger dupper siden hun sov dårlig i natt?

 

Uansett, håper du får en fin dag likevel jeg =)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Skjønner godt at du har det vondt! Jeg har også en visdomstann som plager meg veldig mye, det verker mye ( den har ikke kommet opp enda) Skjønner nå hvordan babyer har det når tennene kommer:(

Jeg skal til tannlegen neste uke, håper de kan hjelpe meg!!!

 

Det er så pussig dette med nattesøvnen til de små, hver gang jeg "skryter" av at lillegutt sover hele natten, så begynner han å våkne et par ganger.... typisk altså!! Derfor skal jeg slutte å si det, hehe.

Han våknet kl 5 i natt, hylskek, virket som han var livredd, tok meg 10 min å roe han ned!! Men sov da til kl 8 :)

Sover nå også, kaputt etter en solid porsjon med grøt :)

 

Krabber som et uvær gjør han, knekte koden for et par dager siden.. nå er han overalt!! Følger etter meg og er borti ALT :) Artig, men også slitsomt,,, det var veldig avslappende før når han bare lå under baby gymmen altså, hehe :)

 

Håper dere får en fin helg på sunnmøre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff høres skikkelig ille ut:-(

Du får være ekstra snill med deg selv i helgen, og jeg håper du tar deg noen smertestillende innimellom for det må være fælt å ha så vondt.

trøste klem fra meg, og takk for at du svarte meg igår:-) Det er godt å ha et sted man kan gå til for å få støtte!!! Det er tydelig at juliklubben er et sted hvor mange snille småbarnsmødre (og fedre) går til for å gi og søke etter støtte. Det er mange her som har mye å gi til sine medmennesker. Men nå gikk jeg langt vekk fra din smerte...sorry

 

God bedring fra meg og Oda Marie:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi da! Dette hørtes vondt ut!! Vanskelig å være blid når man har vondt, ja!

 

Ta en telefon til tannlegen og hør om det skal være så ille, som det er skrevet over her, mulig det kan være behov av mer medisiner. Og god bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for oppmuntrende ord alle sammen :-) Dere er så snille :-)

 

Dagen har ikke vært helt forferdelig da! hehe :-) Vi fikk besøk av mormoren og så dro vi på besøk til oldeforeldrene, så de har underholdt henne etter kunstens regler så jeg har fått slappet av litt :-)

 

Men jeg verker da, spørs om jeg burde ha mer medisin. Smertestillende hjelper ikke noe særlig - og jeg tar Ibux 600 mg... Får se det an i helga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan står det til med tenna (eller mangel på dem) i dag, da?

 

Da jeg var og trakk min visdomstann opp, så sa tannlegen til meg at det ikke var så ille å trekke tenner oppe. Men nede så var det mer sannsynlig at man kunne få infeksjoner... Om du har vondt så mange dager etter at du trakk tanna, kanskje du har fått en infeksjon? Burde kanskje få en titt på det, så de kan avgjøre om du kanskje har behov for antibiotika?

 

Riktig god bedring til deg og tanna! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp :-)

 

Tennene gjør fremdeles vondt, men tror det er fordi (ok, her kommer ekle detaljer, men dere har jo vært gjennom det...) jeg er sydd fast; altså hullet fra tanna er sydd fast med innsiden av kinnet hvis det gir noen mening? Tror det er det som gjør så vondt. Jeg ser jo ut som et hamster som har munnen full av mat - på ene siden riktignok ;-) Æsj, men jeg holder vel ut til mandag så får jeg gjøre noe med det da.

 

I tillegg så har Maja grått i to timer inatt og våknet like ofte, så hun har ikke det greit stakkars. Men tror det er tenner på gang da, kan ikke skjønne noe annet. Det er klumpete og synes det ser veldig hvitt ut. Men hun lar oss ikke sjekke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg ikke forstod helt at kinnet ditt var sydd fast i hullet? Men, det er vel sånn det skal være, da?

 

Riktig god bedring til stor og til liten, i alle fall! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...